|
|
|
|---|---|
|
En e34- 89a 32K mil Svensk, servicebok. Bra skick, ingen rost. Fin lack. Vad kan den vara värd? | |
| Runt 10 papp? | |
|
Inte mer? BMW-Brings more women |
|
|
Är den kanonfin så kanske du hittar någon som vill ge lite till,men som alltid så avskräcks merparten av alla av att den gått 32000mil(vilket iofs är ganska normalt för årsmodellen),behöver naturligtvis inte vara någon nackdel egentligen...Jag menar toppen kanske då redan är renoverad,stötdämpare/fjädrar nyss bytta,avgassystemet nyligen bytt,kanske även katalysator osv osv.... Skicket är som alltid avgörande när det gäller att få sålt en "gammal" bil och samtidigt få en "bra värdering". Men tyvärr så är väl just en 520i-89,trots "ingen rost" och fin i övrigt, en svårsåld bil,vilket avspeglar sig ganska fort på det man förväntas få ut. Min gissning är att man kan få ut ca 12-17'... Vet du om det är renoverat något "dyrt" på vagnen nyligt? Mvh Janne. |
|
|
Killen som säljer påstår att motorn på den är bytt.. men inga kvitton finns... Annars ser den fräsch ut! BMW-Brings more women |
|
|
Ok,motorn bytt? Säger inte så mycket annat än att den kanske fungerar nu... Kontrollera kamaxeln innan ev köp iaf,se till att kontrollera co-halten i expansionskärlet för att om möjligt se om motorn har spicktendens i toppen,eller def. toppackning(gör en verkstad för liten peng). Vill nog inte värdera den högre än det "spann" jag gjorde tidigare...OBS! Min egna ej "expertvärdering",bara erfarenhet från BMW sedan åttiotalet :) Vad vill säljaren ha? Du har ingen bild på bilen? Utrustning i övrigt vore intressant att veta också..Drag?,skinn?Acc?mm.mm. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.