|
|
|
|---|---|
|
Hej, idag köpte jag min första bmw det blev en 325i coupe-92 som är fullutrustad+sportsystem och sänkningssats hoppas på många trevliga mil bakom ratten. | |
| Härligt! | |
|
va trevligt jag köpte mig en 325 coupe -93 med m-chassi mm Det va min första bil det är kul att det är fler som väljer kvalitebilar :) |
|
|
Karlsson86, du kommer garanterat få många roliga mil med den bilen, längtar efter sommaren nu då förstår jag? ///Wikingsson |
|
Ante25 |
rednec1987, kvalitebilar, vad jämför du då med? |
|
Stort Grattis för bilen, det blir nog roliga mil bakom ratten kan jag lova.... kör försiktigt bara BMW- När du älskar att köra |
|
|
Skoda kanske? Alpina Power! |
|
| ante25 jag jämförde inte med nån speciell men jag tycker att inredningen känns bra inte nån plastisk känsla mekaninskt känns allt rejält och bra sen är väl bmw som alla andra bilar dom går också sönder och jävlas | |
SpineKracker |
Kvaliteten på just inredningen i e36 är jag inte alls imponerad av. Varenda e36 jag åkt i har haft någon lös panel eller dylikt. Däremot i e30! Där snackar vi byggkvalitet! =) i alla fall vad det gäller inredning. I övrigt håller jag med om att BMW är rediga bilar. E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
| Grattis till en jäkligt kul bil! Förmodligen blir också du fast och kan omöjligen tänka dig annat märke. Kvalitets-peak:en måste för övrigt varit E34? | |
| det är mycke bättre kvalitet i E36an än e30n tycker jag... | |
SpineKracker |
Jag vet inte jag.. min har nästan 18 år på nacken och inredningen är i så gott som nyskick. E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
| Allså både e30 och e36 har bra kvalitet på inrednigen men jag tyckar att de ser lite för omorderna ut. Skulle vara trevligare med andra mätare.. och lite smått och gott.. Bättre kvalitet i e36 tycker jag. | |
SpineKracker |
Mätarklockorna är ju precis som de ska vara i BMW. En stor varvräknare och en stor hastighetsmätare. Oljetemp och oljetryck hade dock inte vart fel. E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
måste nog hålla med spinekracker om att kvaliten på inredningsdetaljer i e36 inte är den bästa... tror till och med att de är bland dom sämmre inredningarna bmw har tillverkat!? e36 ägarna no hard feelings detta är bara min åsikt! =) B-M-W |
|
|
Jag köpte min första bil igår en 325i -91 och jag kan inte påstå att inredningen i min bil är omodern direkt :) han hade iof bytt ut alla mätar tavlor till kolfiber och bytt växelspaksknoppen mm. Men hur som helst så är jag hel nöjd.. helt underbar bil enligt mig |
|
|
då får jag Gratulera dig till din första bil! Vill bara lägga till och säga; Ta det lugnt i sommar på vägarna, många klarar inte av att hantera sina första bilar och då uppstår det olýckor. MvH Bmw 4-ever |
|
SpineKracker |
jag tycker alla e36 ägare ska ha hard feeling och skaffa e30! =) hehe nä skoja.. har kört e36 en hel del och det är mycket bra bilar. E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.