|
|
|
|---|---|
|
Köpte en e32 för nån vecka sedan har haft 2 e32 innan,men denna bil har lite "konstiga" finesser: Om du sätter dej i baksätet & tar på dej bältet,så går nackstöden upp en lite bit automatiskt? Värme i baksätet finns oxå,har dom flesta det också? | |
|
hej....tror det standard på IL modellerna men jag vet inte.jag har iallafall så Länk |
|
| hm...men jag har en vanlig "kort" modell bara...IA | |
| då äre nog extra behör för din bil :D | |
|
Nackstödet går upp automatiskt efter påtagning av bältet på resp sida (om motorn är igång!). Hur högt det ska gå upp bestäms med knappen nedtill till vänster resp höger på framsidan av sätet. Lars |
|
|
Standard på iL, åtminstone 750iL. Nackskydden går upp automatiskt till högsta höjd om man sätter på sig bältet, ELLER kan styras med knappen. Värme bak är tillval. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hm...kan det vara så att nån monterat baksäte från en 750il i min bil? Har haft både 735 & 740 innan,men båda saknade dom här finesserna... |
|
|
Infinity_74: Det är tillval som fanns till alla 7:or! Finns i Individual-paketet, och som vanligt tillval. /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
| Fanns även som en MYCKET ovanlig option till M5 och 540 E34, dock vanligare på E32. | |
| Ok,men då vet man detta också nu...:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.