|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var man kan få tag på begagnade Z3M stolar. Passar de rakt av i en 2,8 -97? | |
|
De passar rakt av i din bil! Här finns stolar: Länk och Länk . Vill minnas att stolarna är svarta med blå slitytor (bilen är .arvid.:s M Coupé som blev skrot förra året). /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Det verkar ju kanon, vad kan vara rimligt att ge för stolarna? Är M stolen elstyrd också? Ska ringa ner på måndag morgon. Tack Masten. //Dahlskog |
|
|
Ett nytt säte kostar $2.520 enligt Länk i staterna.. Torde bli kring 25.000kr hos BMW Sverige.. Bara underredet kostar 6.000kr ink montering... Beg pris.. Kanske 10K?? /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Dahlskog: Jag arbetar 500 meter ifrån Folksam Auto där den krockade M Coupen står. Jag kan åka upp och höra med dem om du vill?! MVH Fredrik |
|
|
Ferdik, passa på och kolla om dem har även vita blinkers bak kvar och vad dem tar för det ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
du har ju mina Z3c 4 ever! ;) hehehe! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Yatooil. Det vore jätte snällt om du kunde höra med dem om stolarna. Har du tid att titta på dem vore det ännu bättre. //Dahlskog |
|
|
då tar vi om det hur gick det blev det några stolar. annars finns det svart och röda stolar här Länk |
|
|
Jag ringde till den skroten och frågade vad dom ville ha för dom, 7500kr för båda. Ganska hyffsat pris tror jag. Har jobbat en hel del så jag har ej haft tid att titta på dem. Men det var ju exakt sådana stolar som du hittade IHF som jag helst vill ha. Har aldrig handlat på ebay nån gång. Får man sätta sig i bilen och åka ner och hämta dom i tyskland? Eller finns det några smidiga transport firmor? //Dahlskog |
|
| DHL har jag använt har hunkat bra | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.