|
|
|
|---|---|
| Jag monterade angeleyes på min e34 igår, J*vlar vad snyggt det blev. Värt varenda krona! 3500 inkl frakt på www.mkt.se. Kan lägga upp en bild på det nån dag framöver.. Rekommenderar verkligen strålkastarna!! | |
|
vore schyst med en bild. Länk |
|
| Ja, verkligen. Vart är bilderna???? | |
| Mera bilder!!!!!! | |
|
Jag har samma lyktor på min 535, gav ca 2900:- inkl frakt osv. från Schmeidmann. Här är en bild tagen i mörkret: ftp://b343902:bredband115@ftp.bredband.net/PICT0003.JPG //Mvh Simon |
|
|
Ni får kopiera och klistra in själv, ftp länken blev inte automatiskt klickbar. //Simon |
|
| Det är jäkligt snyggt på E34, dock gillar jag inte klarglasblinkersen utan hellre i komb med vanliga vita. | |
|
Nej, klarglasblinkersna är inte snygga enligt mig heller. Men det är en smaksak. //Simon |
|
|
Jo bilderna kommer. Kanske nästa vecka, ska låna farsans kamera. Jag monterade samtidigt klasglasblinkers och jag tycker det blev mycket bättre med dom. Men smaken är som baken... Ska fixa klasglas till dimljusen också nästa vecka :) |
|
| Länken fungerar ej=). | |
|
Okej, jag får ta och försöka fixa en bättre länk imorgon. Klarglas till dimmljusen, ska du skära ut glas själv eller? //Mvh Simon |
|
| nej,nej vi behøver inte fler E34 med volvo 940 bakljus. | |
|
e12: Hehe, fler som märkt likheten :) De är ruskigt fula! //Simon |
|
| e12: de är lika ja.... Såg på Ebay, klarglas i originalstil till E34:ans rumpa. Snyggt faktiskt, men föredrar vanliga rödvita | |
| Xtracrispy: Jo jag ska be en glasmästare skära ut ett stadigt glas till dimljusen. Jag tror det kan bli riktigt snyggt nu när jag har klasglasblinkers och strålkastarna. | |
|
zhcimon: Okej låter bra, du får gärna ta bilder sen på hur det blev //Mvh Simon |
|
| Jaha, mycket intressant.. Väntar på bilder framifrån!!!! | |
|
Tyvärr så verkar inte mitt webkonto på bredbandsbolaget funka nå vidare, man får upp filerna, men man kan inte länka till dem. Har inte tid att kolla upp det just nu, men jag mailar dig bilden lillåkarn, men den är tagen i mörkret. //Simon |
|
| Ok, schyssssst! | |
|
Mailen du angett i din profil existerar ej. //Simon |
|
| Nähä, just det ja. Måste ändra den.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.