|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kollade på mobile och hittade endast en vit 750 E38. Är det väldigt ovanligt med den modellen i vit? Länk //Schnitzer | |
|
Vit är vad jag har hört inte en populär färg. |
|
|
Dom bilar som finns kvar i Tyskland i färgen Alpinvitt III är inte många skulle jag säga, många har säkert gått på export till mellanöstern eller liknande, för där är färgen mer populär. Jag kommer i håg för 3-4 år sedan "på den tiden jag hade fallit för den allmänna uppfattningen om vitt" så var det en välutrustad 750i-95 i vitt med både navi+tv och xenon två krav jag har på E38/E39 till vettigt pris och såg ut att vara i bra skick för ca 100tkr med runt 200tkm, men då funderade jag på färgen och tyckte gud vad snygg den var, men att den inte skulle vara populär vid en eventuell försäljning. Mvh Stephan |
|
|
Ja, amerikanarna är galna i de vita. Själv tycker jag att den färgen är supersnygg! //Schnitzer |
|
|
En dag skall jag äga en vit E38 :) Vitt är underbart! |
|
| Den där var riktigt snygg! Har just provianterat i mobile:s utbud av vita E39 touring med facelift. Det vore också mumma, | |
| Vitt på dom större serierna är snyggast.. T.ex en vit E36 faller mig inte i smaken... | |
|
Jag hade en vit M5 e39 efter mig i veckan, nytvättad och med dom hjulen som jag tycker passar en M5 e39 bäst. Original! Hade ögonen mer i backspegeln än rak fram:) JÄÄÄÄÄDRIGT snygg! |
|
| Pertan: Mmm, kan tänka mej det.. Det var en sån som körde om mej på essingen för nån vecka sedan... Den var inte ful! Har du en äkta M5 -86?! | |
|
Finns en riktigt snygg vit 740 E38 på Bernhard Ernst i Witten med endast 6200mil på mätaren, bra utrustning och med det snygga sportpaketet!:)) Länk Asken |
|
|
Pertan: Såg du vad det var för reg.nummer på den? Jag har bara två vita i mitt register och det vore kul om man kunde se om det finns fler. //Schnitzer |
|
| Det finns en vit M5 som ägs(des?) av en ICA-handlare en bit utanför Stockholm, jag vill minnas att det var en -99 eller -00. | |
|
Jabbal: kanske var den jag såg på essingen då.. |
|
| Såg en mycket snygg vit E38 i dag på Hornsgatan i Sthlm. Ingen modellbeteckning, men fyra utblås bak som såg hyfsat "original" ut. Hade svårt att identifiera modellen och kommer tyvärr inte i håg regnumret. | |
|
Jabbal; Det låter som ICAhandlaren i Viksjö/Jakobsberg, den är kvar han har Porsche GT2? och Bentley Continental GT numera, jag har inte sett bilarna själv med min kollega handlar i princip alltid där, tydligen väldigt jordnära och mån om sina kunder. Mvh Stephan |
|
V12 LeMans |
den vita som Schnitzer länkar till har varit till salu väldigt väldigt länge . Varför , kan man undra ? Vit e38 med t ex M-Parallell 18 tumshjul eller 20 tums Alpina-hjul är väldigt snyggt . |
|
V12 LeMans; Tygklädsel i den 750:in, det är säkert en del i problemet att bli av med den. Mvh Stephan |
|
|
Skulle ha varit skinn istället! //Schnitzer __________________ |
|
|
Vit 740 är fint det också: Länk |
|
V12 LeMans |
Stephan735i : Ja . det är nog så . Kan vara läge för köp och montera skinninredning med sportstolar . Eller montera 2 st Sparco Milano-stolar alt. Recaro Speed-stolar . (gillar dessa stolar skarpt , ;-) ) Länk Länk |
|
danielb; Det var en av dom snyggaste E38:orna jag sett, dom små skyltarna, nerlacken, hjulen, dom mörka rutorna, vita blinkers, Chromeline, bara två saker är tråkiga, jag hade mycket hellre velat ha ljusgrå eller svart inredning och 98:a ombyggd till facelift med 6växlade låda är ett krav från min sida för att den skall vara perfekt för mig. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.