|
|
|
|---|---|
| planeras o ha en träff i norrköping fram i sommar o tänkte kolla intresset o komma hit o glänsa i all fina bmw:s som finns runt omkring. skulel va trevligt om det kom mycke folk hit o visa att bmw e det bästa märket, info kommer senare. den e fortfarande på planerings stadiet. // YrreJ | |
| Låter ju kul. I Vadstena på onsdagar brukar det var väldigt mycket folk och bilar vid fint väder och Norsholm på torsdagar, mycket mc där i och för sig. Kunde ju köra en spontanträff på något av de ställena också. | |
| Jag är som sagt på om ny bil är inhandlad. :) | |
|
Inte helt otänkbart. /Fredrik |
|
|
Givet med bilträff. //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Jag är med... Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Givet. Flyttar tillbaka till Norrköping i början på sommmaren. |
|
| vad har ni för intresse till grejjer att ha på träffen. eftersom vi ligger i planeringsstadiet så vill vi veta vad besökarna komemr ha för intreseen så att det blir så optimalt som möjligt // JerrY | |
|
tjena jag är på!direkt,bor ju I Finspång. återkom bara med datum o så Yrrej?! Mvh Micke |
|
| 3 bmw till kan komma. | |
| Det måste väl finnas flera som är intresserade runt Norrköpingstrakten?!?!!kom igen nu,, MVH Micke | |
|
Nu kommer informationen till Norrköpings första ute-utställningsträff för bilar. PLATS: Malmgatan 4 (MC-montörerna, Autoexpert, Assistans kåren & SM i tele). DATUM: Lördagen den 7:e Maj TID: utställningen öppnar Kl 13:00 ENTRE: 40:- Mer info: Länk Länk /M.A. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.