|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon här som kan säga om jag fått ett bra erbjudande av en något bekant herre. Bilen har gått som sagt 18000 mil och har allt utom gps och tv. 128000:- vill han ha. Synpunkter emottages tacksamt.... Mvh Anders S. | |
netsix |
Jag köpte en -95 740iA på 15500 mil bra dok. för 130.000:- så jag tycker att det låter lite dyrt jämfört med min. Men men, å andra sidan tycker jag att 130.000:- är för billigt för en sådan bil. 115.000:- tycker jag låter bättre om man drar en jämförelse mellan bilarna. Men E38 är en underbar bil kan jag låta meddela. /netsix |
|
Ok, tackar så mycket netsix. Men om man tittar på Bmwbörsen så hittar man knappast nån 740 under 150.000:-. Är det så att dom (vi!) på bmwpower tror att man kan få ut mera här. Du kanske hade tur och hittade en billig också, du köpte väl inte av en handlare? Mvh Anders S. |
|
netsix |
Jag letade i tidningarna och hittade den i motorbörsen . Han begärde 135.000:- 145.000:- med 18". Jag köpte den för 130.000:- utan 18" av en privatperson. Jag tycker att det var ett bra pris, jag hade räknat med ca 150.000:- och det är minst vad jag skall ha om jag säljer den, för jag tycker att dom helt klart är värda dom pengarna + att jag köpt fälgar och lite till. Visserligen saknade den lite utr men den hade det jag ville ha. Ej tv, navi, elrollo. Men den hade iallafal komfortstolarna som jag ville ha. Hur ofta sitter man och ser på tv i bilen? och det finns ju kartor att köra efter. Då värdesätter jag motorn betydligt mer.Och att den är väldokumenterad. /netsix |
|
Anders S: Jag tycker det låter som ett ganska hyfsat pris. Med tanke på vad man får för pengarna och vad bilarna kostade nya för 7 år sedan. Om du känner mannen som säljer bilen dessutom och vet hur han sköter sin bil/rätt miltal på mätaren så tycker jag detta väger tungt. Mvh //Wille |
|
|
Tack igen grabbar, får fundera lite över detta. Det är sprillans 18" med nya däck på den . Värt något extra kanske... Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.