|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Vilken spoiler är detta och är det en integrerad stötfångare? Länk | |
| Vad jag menade med integrerad var om den var i en del, spoiler och stötfångare, eller det är en vanlig läpp som sätts under stötfångaren? | |
|
Det är en lös spoiler. Mange |
|
|
Okej, tack för svaret. Då kanske den ser lite vilse ut på en -88 då? Är väl främst avsett för de senare stötfångarna 91-. Snygg var den i alla fall :-) |
|
|
Aha...känner igen bilen! en polares gamla cab.......apropå ingenting :) ///Robban |
|
|
E30 fick 'nya' stötfångarna i plast i och med -88 års modell, det utförandet hängde med ända till E30 slutade tillverkas (cabbar och touringar hängde med till -93 resp -94). /// Gunnar E. |
|
|
Ahh, min gamla scabriolet=) /R Gustavsson |
|
| gunnare, jag har en cab -88 och på den sitter det smala cromade stötfångare. Visserligen inte samma som -87 men heller inte samma som 91-. Kanske skiljer sig med cabbarna? | |
|
Wicked: Hade du skjolpaket bak eller var det orginal? |
|
|
Stout; Cabbarna fick inte sin facelift som de "vanliga" e30;arna fick -88 utan dom fick vänta till senare delen av 1990 innan dom fick de svarta stötfångarna, om man inte hade M-paket som jag hade. skjolpaket?=) Hela bilen var/är original förutom lysena och hjulen i stort sett, det är bara M-technic II-paketet jag hade, inga eftermarknadsprylar... /R Gustavsson |
|
parolof |
skjolpaket??? :-) är det det som skottar har under kilten? KJOL heter det! |
| Du har helt rätt paralof. Kjol och Skjorta. Men heter inte du Pär? :-) | |
parolof |
Helt rätt, Pär heter jag:-) |
| Alltså fälgarna spräcker systemet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.