|
|
|
|---|---|
|
Hej! En 520 E34 från 89. Mkt bra skick. Ny bes. 19000 mil. Ingen speciell utrustning. Vilket pris är rimligt? | |
| 13-15 kkr? | |
|
Maximalt 15 eller`? MVH |
|
| Nja, vad vill säljaren ha? | |
|
Det är jag som vill sälja min..:) Hur mycket ska jag annonsera ut den för? Ungefär? Den är i superskick, ingen rost alls, fin lack. Maskinellt är den riktigt bra.. MVH |
|
|
Om den är i det skick du beskriver skulle jag annonsera ut den för 21 kkr eller något i den stilen. Räkna dock med att få pruta. 520 (m20) verkar vara mycket kall på marknaden, 24ventilarna ligger kring 20 kkr nu, därför tror jag det blir svårt att få ut mycket mer än 15 kkr. Är kammen ok? Det skadar inte att prova. |
|
|
Okey. Kammen är ok! Tack jaken för hjälpen. Jag ska kanske lägga ut den för 18? |
|
| Du kan ju alltid börja lite högre om du inte måste sälja den så snabbt. Men chansen att få ut mycket över 15 kkr är nog tyvärr inte så stor. Som sagt det skadar inte att prova. | |
|
Oki:) Thankz för råden. MVH |
|
|
Se till att ha prutmån, många vill pruta 5 kkr bara för att pruta 5 kkr, oavsett utgångspris. Ha med det i beräkningarna. Försökte nyligen sälja familjens snöskoter till ett mycket bra pris. Under inbyteslistanns pris tom. Folk ville ändå pruta bara för att pruta. |
|
|
ja precis,, Ger man de fingret tar de hela handen =) Nej, men allvarligt, det måste finnas nån rationell gräns för hur mycket man tror man kan pruta, det tror jag de flesta förstår även om de försöker, finns inget att förlora ju. Men du tror att jag borde få sålt på den för 15 tusen? |
|
|
För 15' skulle till och med jag vara intresserad... Baserar mitt uttalande enbart på att du skriver att bilen är i superskick+ att kamaxeln inte är sliten bidrar starkt till det.. Jag skulle sätta ut den för 19900kr :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.