|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad ni har för erfarenheter av dessa annonser...det är ju inte bara en =)...jag menar sök på blocket bmw köpes och det kommer upp oändligt med dessa annonser, t.ex. Länk köper alla bilar -90 till -04:or har någon av er provat ringa till dessa "bilköpare"? det låter ju lite för bra för att vara sant | |
|
Inga överpriser men bra betalt skriver annonsören. Hmmm, jag tror nog det är för bra för att vara sant.... Har själv aldrig ringt på en sån annons, kommer nog aldrig göra det heller. |
|
|
Dessa grabbar lämnar en handpenning på 5-10000 sen kan du hälsa hem. Har väl läst 1000 såna historier vid det här laget. Ingen har registrerad firma, organisationsnummer, är svensk, alla har bilsäljarfilialer i Tallinn osv.... Prova sökfunktionen på alla sveriges bilforum så hittar du samma svar. Mest märkligt av allt är att flera hundra per år lämnar sina bilar till dessa idi*** och blir blåsta. Går väl inte ens att anmäla dom eftersom originalnycklarna är ju utlämnade... *GRRRRR....* |
|
| behöver vil akut.. säger väl det mesta.. | |
|
Jag tror att du har missupfattat det en smula... det du tänker på är alla trevliga bilförmedlare som har alla dom köparna som man drömmer om å han lovar 10 000 mer + att han säljer bilen innom 3 dagar men man ska lämna bilen,nycklar å reg bevis mot en handpening på typ 1% och resten ska man få inom 3 dagar...jag bad snällt om org nummer då fick han plöttsligt jätte brottom att hämta sin dotter och skulle ringa upp... Ringde på någon av alla köpes annonser å snackade med en "SVENSK KILLE" Vist stämde det att han kunde köpa bilen kontant snabbt men till 50% av det jag begärde och då begärde jag 50% mindre en den näst billigaste annonsen jag hittade på en liknande |
|
| MNS_M3: Okej det var så du menade! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.