|
|
|
|---|---|
|
Länk Ger kanske inte så mycket, men de kul o se bilen i rörelse. Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Tack wendtan! Den ser mycket bättre ut på video än på de bilder jag sett i AMS. Det där är ju från Åresjön där även "Förarutveckling" hade kurser vecka 6. ///Foppa |
|
|
Den ser helt okej ut, om de inte vore för aktern :) Jag använder Kalles jämförelse, fast ändrar på den lite. Den ser ut som prinsessan Madeleine med Marit Paulsons bakparti. :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Någon mer som tycker instrumenteringen gör sig bättre ut utan "kepsen" i mitten för i-driven? Bilen gör sig väldigt bra på film... bortsett från bakpartiet. Men som helhet är bilen klockren. Har inte närskådat Marits bakparti men jag tror liknelsen når fram ändå! :-) Det är dessutom ett jäkla driv i tanten.... ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
| frpnten är väldigt snygg men snälla baklyserna är inte av bmw-klass | |
|
Aldrig har en face-lift varit så lockande som den E90:s bakparti har att vänta.. Kombin lär bli mer harmonisk i linjerna men jag är nyfiken på coupén.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
BmwMutte |
hmm... känner igen bakgrunden.. jobbat där i 1 1/2år o nyss blivit kvar(nybygge) det sista jag såg var 8st tyskreggade M3or parkerade utanför. konferans + förarutbildning för återförsäljare.. |
| Snygg är bilen, men videon? Kalle 11år som gjort den? 30sek film ihopklippt till 2min:) | |
|
Kul att se! Dock inte speciellt impad av körtekniken. Vi (jag) körde bättre (och hade roligare!) med t.ex. en Volvo, BMC eller SAAB på 60:talet på frusna sjöar så långt ned som Skåne (Ringsjön). Det var otroligt kul med breda uppställ vid körning på sjöis, speciellt eftersom man inte fick köra med dubbade däck (fanns knappt) utan med vanliga sommardäck eller grovmönstrade vinterdäck!! Roligt i a f-:)) Lars |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
undertecknad var med på samma övning, bla hjälpte jag Bosse att hålla kameran i baksätet eftersom hans fästanordnig pajade. det var pressvisningen av nya 3-serien som jag besökte, och Förarutveckling var med för en halvdag på isen. Det var precis lika mycket anarki som bilderna visar, motorjournalister tycker inte om att lyda order.... de 8 M3-orna var från BMW Fahrertraining, där ett antal tyskar hade slantat 4500 euro för att köra M3 på åresjön en vecka. de stod för övrigt parkerade PRECIS utanför mitt fönster! reportage kommer inom ett par dagar! mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.