|
|
|
|---|---|
|
Klart snygg M3a eller vad tycker ni? Länk | |
|
Personligen en av mina favoritkombinationer, Imolarot M3 E46 med SSR GT3. Kanske inte de mest funktionella fälgarna man kan ha men ack så snygga... Det är väl "Imola" på forumet som äger bilen? Han kanske kan förklara varför han gör sig av med en sån skönhet? :) Jens |
|
| Imolaröd är verkligen en fullträff på M3 E46, fälgarna drar jag dock inte jämt med! | |
|
Kulören är underbar på M3 E46 och likaså på M5 E39. //Schnitzer |
|
|
MrMarsupilami: Stämmer bra att det är "Imola" som äger den, en trolig anledning är att han kanske har någon annan rolig bil på ingång=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Den färgen är ju helt underbar och på den bilen dessutom, mums ;) //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Mycket snygg bil, helt okey fälgar! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jasså Olof, har du gått över till den mörka sidan och börjat titta på icke-orginal-fälgar nu? ;) Jag har hört att smeknamnet på SSR är Super Soft Rims. Inte så smickrande kanske, snygga är de tveklöst. Mvh, /Wille |
|
|
Visst är det min bil. Det känns bara som att det är dags att byta nu. Får se vad det blir. Men om 1½ år så står det nog en M-bil här igen... Då i E90 utförande! Fälgarna är inte särskilt känsliga för hålor enl mig iaf. Jag har körde i en massa hålor med mina och dom fick inga skador. Däremot så tål inte sådana polerade kanter den svenska hösten/våren och blir helt förstörda. |
|
|
Imola, Den är för billig! :-) /RS2 |
|
|
RS2: Bilen eller fälgen? |
|
|
Imola, Bilen så klart! /RS2 |
|
|
Olof: Angående den mörka sidan, glöm inte: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Evol-79 |
Inte bara bilen som är snygg, riktigt bra fotad är den oxå |
|
RS2, Du får gärna köpa den för mer... :-) Du behöver ju lite styling till din. ;) |
|
|
WilleW: Haha, absolut inte, men dessa var ok för att inte vara original :) wendtan: Haha :D Ingen risk! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.