|
|
|
|---|---|
|
Autopower är en mycket mycket bra webplats men jag undrar om priserna är rimliga när man söker lite här på säljes. Självklart har jag själv en BMW och blir glad åt de ibland "höga" priserna men vad tycker ni? Är priserna rimliga eller är det stor prutmån på flera av dem? När en kille begär 20-30 papp mer för en bil som någon annan säljer billigare och som dessutom har gått färre mil. Lite dialog önskas, själv vill jag naturligtvis att priserna skall vara höga... | |
|
Inte riktigt tänkt på det, dom flesta som är inne på denna webbplats är ju bilintresserade killar/tjejer, "oftast" är ju då bilarna bättre vårdade. en bra vårdad bil med många mil kan vara bra. några tusen kronor mer kan det vara värt. Men 20-30 tusen vet jag inte. Har inte reagerat på nåt sånt riktigt överpris. hoppas priserna går upp. skall snart sälja min. Daniel |
|
|
sen är det efterfrågan som styr också! tyvärr är det så att många begär alldeles för mycket för sina bilar! ta t.ex. 325im som många gärna vill ha ett fint ex av, kostar oftast hutlösa summor och det är inte alltid som bilen är så fin som det sägs...men sålänge det finns efterfrågan så kommer priserna att vara höga MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.