|
|
|
|---|---|
svardska |
Ska man skita i dessa V12 drömmar och köpa en gammal Mustang igen kanske!? Riktigt V8 ös med förgasare som går att justera osv! Inga styrboxar hit och dit, värmeventiler ZFlådor och fan och hans moster! det är frestande! Men det är väl det att har man en gång hört en "tolva" varva ut så går det inte över så lätt! Ja Ja vi får se hur det blir! kommer man över rätt 12pipa så är man väl torsk igen kan jag tro! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
Paap Reeder |
Svardska ... för att egga dig till en ny tolva ...... .... min 12:a snurrade igång idag på em. Efter en "omfattande reno?" där jag bl a kikat på 10:ans ringar o s v . Nog fanken hörs det härligt. Startade faktiskt på 1:a försöket ..... nåja jag hade "fuskat" med att tvångsstyra bensinpumpsreläerna så den hade tryck fram till spridarna .. sedan så .... brrrrr .. "litet rossel i halsen" under de första 2-3 sek ..... och sedan så ZZZZZZZZZZ. Inte zzzzz utan ZZZZZZ ty den gick på förhöjd tomgång i 2 min. Har inte bootat om ännu ty det är så jäkla dåligt fäste under mina halvblanka TRX. Imörrn blir det oljebyte efter den första varmkörningen idag. MVH /// Paap R |
|
Man kan ha både Mustang och BMW. Det ena utesluter inte det andra (förutom platsen i garaget). Mina jänkebilar (dock ej Mustang utan Thunderbird -60 och TransAm -82) får stå inne och eftersom BMW:n är bruksbilen får den stå ute.... /Mats J |
|
|
Skaffa en till 750, för när du sitter på Mustangen så ångrar du dig! //Schnitzer __________________ |
|
|
Ja du Svardska! Är benägen att tro på Schnitzer`s åsikt,jag glider gärna förbi med min numera vibrationsfria Bison så du får känna på riktigheter. Mvh Dic. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.