|
|
|
|---|---|
|
Har ju en 3.8-92:a som har kylskåp mellan sätena bak. Hur vanligt är detta. Någon fler här som har kylskåp? Mvh Jobe. | |
|
haha, det har jag aldrig hört talas om! Ballt! |
|
| Mycket ovanligt. Fanns att köpa original i efterhand (dyrt) eller genom Individual. | |
| Länk | |
| Såg det på en M5a i tyskland, tyvvär så var resten av bilen inte hundra men kylskåpet var ett tungt säljargument! | |
|
Det är guld värt när broder är chaffis en varm sommardag och man själv tar en kall öl i baksätet =) För övrigt har jag också komplettläderinredningen i nästan samma färg som bilen (daytonaviolett) Är det en individual jag har eller? |
|
|
M5 Jobe: kan du ta bilder på din bil och visa oss? Vore mycket intressant. Den verkar vara väldigt unik! Är den helt i originalskick och så i övrigt? I så fall är den värd pengar. Men man måste kolla så att alla grejerna verkligen är fabriksmonterade, med en spec-lista från BMW som man får tyda, först då kan man säkert säga om bilen bör kallas "Individual". Kylskåpen är nästan alltid eftermonterade, men i det här fallet kan det också vara Individual om inredningen i övrigt är det. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Ska försöka ta några bilder nån dag. Tror faktiskt inte att det är eftermonterat, men det kan jag ju inte vara säker på. Övrigt så är den helt original sånär som på sommarfälgarna. Mvh Jobe. |
|
|
Som jag ser det fanns det till mer än bara 7 serien? tyckte det stog E36 där också? kan det handla om annat kapitel eller? fasen va nyfiken jag blev |
|
|
5 serien sry Edit funk. tack |
|
|
Bah, kylskåp hade vi i vår Opel Vectra -93, förvisso en fulversion där kalluft från AC:n blåstes in i handskfacket, men ändå ;) M5 Jobe: Jag kan fixa utrustningslista till din bil, maila mig ditt reg- eller chassinummer isf. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.