|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja de är tragiskt med olykor! men vad gör man med en snabb BMW som är god för höga farter? om man aldrig vågar ta chansen ngn o testa vad man har... men man kan skaffa en fartspärr som stoppar bilen vid ca 110km/h... men kommer en älg el dylikt så är utgången inte så lyckad då heller.. D.JACK daniel |
|
|
Den här diskussionen är grundlös! Jag vill att den som ALDRIG någonsin i sitt liv kört för fort ska skriva här! Sen om det finns EN ENDA sådan person här... Så kan vi diskutera om att vi andra är oansvariga! Shake That Ass |
|
|
Håller stenhårt med! den perfekta människan existerar INTE! ps kanske en epa traktor vore nåt....=) D.JACK daniel |
|
|
En av årets sämsta trådar...Då tänkte jag lägga till ett av årets sämsta inlägg bara för att höja(sänka) statusen på tråden :) ->-<- Att moralpoliserna ska komma och säga till folk att dom kör som idioter bara för att man ska testa sin bil vad den går för är helt fel. Och att sätta andra personer i fara, det gör man väl även om man tex är lite extra trött och sätter sig i bilen (på morgnonen när man ska åka till jobbet), ska man skita i att ta bilen och ringa taxi då?... Livet är en enda stor risk. |
|
|
M femman: Nej nej :P jag har inget emot att folk kör i 250 km/h i Sverige ;) Bagarn: Bilmärken är maskulina i tyska språket men det låter bättre med die i detta samanhanget ;) kolla gärna upp det MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
| Grizzli nu har jag rotat lite i och fått till svar der se länk Länk | |
|
Es ist gut so...Das BMW auto ist schnell!! D.JACK daniel |
|
|
det är ju skit fränt att köra fort, men jag skulle behöva en till växel för att den går in på varvstoppet på femman. |
|
|
intresant vad står de på km tavlan då varvstoppet inträder?? D.JACK daniel |
|
|
okej..då ska det genast åtgärdas ;) MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
| när min går in på varvstoppet så står hastighetsmätaren och nästan sniffar på 240 km/h... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.