|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
starre: Du kommer ju ändå inte med några belägg här, och hur tror du att jag ska veta var du får din information från? Jag ville med denna tråd bara berätta om min installation av en handsfreelösning, och ser mig själv helt plötsligt sitta och försvara den produkt jag har köpt som fungerar alldeles utmärkt för mina ändamål. Du verkar vara en gnällputte som vill ifrågasätta allt, och det är väl i sin ordning, men kom med något mer än att "flera på forumet vet var jag får min information från". Ridå ner för min del, moderator får gärna låsa tråden, och jag avreggar mig från Autopower, jag har inte lust eller tid med sådana här diskussioner. Gokväll. |
|
|
alfa75thomas: Klart du inte ska sluta vara på forumet!!! Jag vet att det var en 300 du precenterade och jag tog då bara upp motsvarigheten till den. Eller iaf nästan. :-) En installation av Nokia i en E34:a. :-) Jag vet att Starre har belägg för det han säger då han faktiskt jobbar i branchen, vilket bolag kan kvitta. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Haha Nokianissarna är lite sura. //Player |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.