|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som vet något om denna bilen? Är ganska sugen med tanke på det låga priset:) Länk | |
| Det jag vet är att den har funnits ute på annons en längre tid. | |
| Länk | |
|
Var och kollade på den igår! Alla fälgarna var kantstötta. Annars var den fin! Stör mig dock på att miltalet är så högt! /Rogge |
|
|
Surt att man skriver att bilen inte har en repa o är som ny och sedan är fälgarna stötta. Kan man leva med det och milen så har man en bil med grymt läcker färgkombination och godis som 16:9.... Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Det kanske är milen som gör att priset är rel. lågt??? Dessutom så vet jag inte om jag tycker 7000 mil är speciellt mycket, då har den väl gott och väl 25000 mil kvar innan man behöver åtgärda något riktigt dyrt och drastiskt på motorn. Det vanliga slitaget på övriga bilen har man ju ändå löpande. mvh/Flisan |
|
|
är inte denna bilen med en ny insatt motor åxå! var på annons på blocket i höstas. rin och råga, denna har varit uppe på diskution för ett tag sedan. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Att det står att det inte finns en enda repa stämmer ju om han menar endast bil men som sagt lite otydligt... jag misstänker också att motorn är bytt då jag sett annons på blocket tidigare. Behöver inte vara negativt alls :) BMW- När du älskar att köra |
|
|
Jäkligt snygg bil!!! Lite höga mil dock.. men den går säkert många mil innan dyra strul. Z-POWER! |
|
|
Funderar på att åka och hämta den imorgon! /Rogge |
|
|
Lyfter tråden lite. Kan inte fatta varför bilen ännu inte sålts??? Superpris o kanonfin utr!!! Någon som kollat upp dokumentation/mil mm på denna kärran?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.