|
|
|
|---|---|
|
God middag på er! =) Är det nån som vet nån sida där man kan översätta artikelnummer på? Har ju en spec på 25000:- DM Mvh hälsningar. PS till Schnitzer: Jag mailar dej i kväll. DS ;) | |
|
Är det något i stil med detta du söker? Länk Länk Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Patrik_N: Tack men det var inte det jag menade utan artikelnummer på reservdelar. Är väl samma nummer på dom i Tyskland som i Sverige. Mvh |
|
|
Artikelnummer från denna online etk: Länk är samma som de jag har på följesedlarna jag fått när jag handlat på BMW. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
M5-Power: Ok, då håller jag till 100% med "Greenberg" ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Greenberg: Klockrent!!! :) Den var det jag sökte! Kan säga att en 3,8 motor i augusti -98 kostade 18030:- DM | |
|
M5-power@ komplett AT-motor ?? eller vilken -del- handlar det om ?? DEM 18.030 inkl MOMS ?? verkar vara för lågt, det bör handla om det dubbla på ungefär, tyvärr ! |
|
|
M5-power@ dina siffror stämmer rätt så bra, min gamla ETK säger DEM 18.995 MEN du glömde MOMS + AT-skatt, det blir DEM 22.400 sammanlagt med 15% tysk moms, prisnivå år 2001 - M5touring register |
|
|
m5toureg@ Ja jag pratar ex moms! :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.