|
|
|
|---|---|
|
Någon som har ett bra tips på en passande fälg i 18" till 320ci-01 i titansilver. Är själv lite sugen på replican av nya m3 fälgen. Någon som har sett nån bild av denna på en E46 coupe? | |
|
Tjenna jag har Oz fälgar heter Mito3.. Har suttit på m5 tidigare.. Ingen tror........ |
|
|
M3 fälgarna är väl rätt ok, men enligt mig så är det inte en M3 så ska det heller inte se ut som en M3. Mitt tips är en fälg som heter "Radial Styling 32" vilken till och med är snyggare än M3 fälgen. Ger ett riktigt bra utseende till Coupén. |
|
| BBS RC e nästan aldrig fel... | |
|
Kila in hos BMWhandlaren nära dig och be om en BMW fälgbroschyr. Under vårarna brukar handlarna köra med specielerbjudanden på en del snygga fälgar. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Det fetaste jag sett är RH-alufelg med deras AK Phönix www.rh-alurad.de Mums jag jagar för närvarande 9.5x19" Någon som vet vem som saluför dom i Sverige |
|
|
www.Carfashion.nu kommer att börja ta hem RH fälgar. Från och med februari skall det gå att beställa hem från dom. |
|
Mangemannen |
Beställde ett par nya Borbet VS-Mod idag. Riktigt snbygga fälgar. Kolla på dem på borbets hemsida... |
|
Om man vara den absolut coolaste killen på gatan bör man införskaffa Breyton fälgar, helst 19" Insperation eller Magic. Länk Mvh //Wille |
|
|
På tal om feta fälgar så är det inget större fel på dessa heller... =) Länk roadZter |
|
Kristo |
MOMO M1 18" |
|
Tycker att Momo racer 18" med 225 allt 235/40- 18" skulle sitta duktigt fint på min coupe! Kom med synpunkter. //Kenta |
|
swemho |
www.oclbrorssons.se |
|
RH alufelg model AK Phönix blir det för min del. www.rh-alurad.de Fast det är ju kul om man är ensam |
|
|
G-power´s Daytona 1 i 9,5-20´!!!!!!!! på en M3:a, E36..... He hee, see you på träffarna i sommar..... |
|
|
Estorilmongo: 20" på en e36coupé!, saftig profil på däcken du måste ha då :) Det var en grymmt snyggt fälg, finns till e38 också... //Wille BMWCS #4737 |
|
|
Själv beställde jag 18" Mas Italy Sagitta till min Z3. Nytt för år 2002 är att Sagitta finns i "chromelook" vilket ser ut som färgen på nyare M3 och M5'ors fälgar, dock inte som riktig krom som tur är... Vissa kallar det för "blyerts" andra "rökfärgad krom". Generalagent för Sagitta var tidigare Svenska Fälg, men från och med i år är det Abbozzo. Här är två bra bilder på en 325 coupé med 18" Sagitta fälgar (dock inte med "chromelook"). Länk roadZter |
|
|
Mas Italy sagitta fälgarna var helt ok! Sitter det 225 runt om på 325àn? Fälgbredd 8"? Hmmm chromelok skulle nog vara snyggt på en tittansilver tror jag? |
|
| Jag håller med antiloop | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.