AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.159

E46 M3 tidigare ägd av Köhler

Tittar på M3or och råkade stöta på en relativt fin men som tidigare är ägd av Köhler i Ullared. Nu e min fråga om det är positivt eller negativt. De som kan mycket om bilar brukar ofta vårda den bra men å andra sidan kan den ha gått hårt på bana ofta. Köhler var första ägare och nu är det en mer anyonym herre som äger den. Jag blir i så fall tredje ägaren.

Någon som har mer fakta kring denna bil?

m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
mosse@ vad gör vi nu ? får den vet nåt tala ????????? ;););)
m5toureg: nu blir man minst sagt nyfiken...

/ Joakim

Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Du har min tillåtelse att tala..*haha*
Tala! :)

/ Joakim

Länk
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
En gång i tiden när Köhler skulle sälja den M3 E36 han hade haft som utprovningsbil så var jag spekulant, tyvärr kom köpet av B8 an i mellan så det blev inget av. Men det jag kan säga om den M3 an så var det den av alla M3 or jag provat den som var i särklass bäst skick, visst får den gå lite hårdare, men å andra sidan så är Köhler otroligt mån om att det han släpper ifrån sig skall vara i perfekt skick.

Hade jag varit spekulant och haft ett antal M3or att välja bland och Köhler var en av säljarna hade jag köpt hans bil osedd!

Fast här har du iofs en annan ägare i mellan, så mycket hänger ju på vad denne herre gjort med bilen och hur han skött den..
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
mosse@ ufo@ sorry guys ! (mitt inlägg var avsett för mosse@ ;)
må den som vet nåt tala, själv vet jag tyvärr inget om denna bil ;)
sorry !

M5touring register
Visst...jag tror dig... ;)

/ Joakim

Länk
Fa
217
Fartglad
BMW M5 2002
m5toureg: Var alla dessa @ i dina inlägg? Fyller dom ngn funktion...tycker bara att dom rör till allt..
ev
208
evers
M3 Smg -02
540iM Touring -99
@ visar väl vem han tilltalar med sina svar, samma sak som du skrev : så skriver han @ inget att haka upp sej på tycker jag..

mvh evers
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.