|
|
|
|---|---|
| Funderade på en sak, nämligen vilket datum det var som forumet här på autopower öppnades. Vill minnas att det började med mailinglistan innan eller har jag fel? Stilla min nyfikenhet... | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det fanns ju även ett forum innan denna forumvarianten öppnades. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Så de va 2001 som sidan drog i gång på allvar om man säger så?? Hur va sidan mellan 1997-2001 då? |
|
|
har du läst detta? Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Oj, då har man ju varit med nästan sen start här på forumet ju... Minns ni förresten innan siten fick adressen bmwpower.nu, och hade nån konstig och närapå omöjlig lång adress? Däremot har jag inget minne av ett äldre forum. |
|
| Kul att se historiken föresten. Har levt med sidan mer eller mindre dagligen sen -97 så LITE skadad har man ju blivit... | |
|
Har undrat lite varför det står i min profil att jag registrerades 2001 när jag vet att jag varit här innan dess. Men det blev väl iom det nya forumet att man registrerade sig igen...? /Johan Min bil: Länk |
|
|
På det gamla forumet så var man aldrig en registrerad användare. De först registrerade användarna på forumet registerades 2001-05-14 12:00. Bla jag :o) Det finns ett knippe användare som registerades vid samma dag och tidpunkt. Jag minns inte varför det blev så men Tommie har förklarat det i en annan tråd. |
|
|
Greenberg har rätt. Forumet fanns inte från början, kom senare. 1998 eller 1999 skulle jag tippa på. Den allra första versionen var en gratistjänst, en sådan där med smajlisar och popups och liknande. Minns dock inte så mycket från den tiden, det var då bara ett komplement till Mailinglistan som var kung på den tiden. bmwlundqvist: Den omöjliga långa adressen före bmwpower.nu var hem1.passagen.se/bmwpower :) Den fungerar f.ö. än idag men gör bara en redirect till AutoPower. Du kanske tänker på den engelskspråkiga varianten, som slutade uppdateras kanske 98-99 någongång. Adressen dit var något mer komplicerad, www.geocities.com/MotorCity/7357 om jag minns rätt. Den url:en fungerar inte längre. Jag tappade bort inloggningsuppgifterna i samband med att någons övertagande av Geocities så lika gott är det väl att den inte finns kvar. Mvh /Janne |
|
|
Jan Söderman: Hehe, såå krånglig kanske den inte var iallafall, måste varit den engelskspråkiga eller också har den blivit en västgötahistoria i mitt huvud... Vilken tur att vi inte har smileys och popuper förresten, detta forum är utmärkt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.