|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Ähh, grabbar, nu är det lekis här.... | |
|
Du talar för dig själv, mosse? Det var ju du som spekulerade i att E38B12 skulle vara min bror, för att jag råkade ha samma åsikt? Jag undrar vem det är som inte kan argumentera... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: Varsågod! Väntar med spänning på analysen av min personlighet. :-) Abslolut inget ont menat med mitt tidigare inlägg. Diskussion via forum ger ett visst intryck av de olika skribenterna. Intryck som kanske inte alltid matchar verkligheten. Bilden av dig här på forumet är att du tillhör den kategori som försvarar BMW relativt hårt vid en diskussion. Inget fel med det. Jag försökte bara förklara fenomenet med varumärken och dess inverkan på konsumenter. |
|
|
Wendtan: Jag uppskattar den anonymitet internet har möjlighet att ge vid diskussioner eftersom utgångsläget för diskussionen då blir helt förutsättningslös. Snart har dock Olof röjt min identitet efter att ha gjort en analys av min arroganta presonlighet. :-) |
|
|
Bjoerck: Vi lever i ett fritt land. "Whatever floats your boat" som dom säger i väst. :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
bjoerck: Jag kan häva ur mig massa spekulationer om din personlighet, men tänker inte göra det. Jag skulle kunna angripa dig varje gång du börjar argumentera för Jaguar, men det gör jag inte heller. Jag tycker dock det är lite fegt av dig att sitta och gömma dig bakom ett nickname på internet med en ytterst oseriös profil, och sen dra slutsatser om andra personer. Tycker annars du brukar vara vettig i diskussioner, så jag är lite förvånad. :P /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
bjoerck, E38B12 och Olof, tack för ett gott skratt! Den här tråden är nästan i klass med den om Ole och Importakuten.... |
|
|
Angående min anonymitet så är det helt medvetet valt av de skäl jag nämnde ovan. Min e-mailadress finns angiven så de som vill lära känna mig får gärna maila. Det som är mitt nickname är mitt efternamn. Skulle jag i min presentation till exempel skriva att jag tillhör den yttersta överklassadeln i Sverige så skulle det undermedvetet påverka all diskussion. Jag har absolut inget emot att bli angripen varje gång jag propagerar för andra bilmärken än just BMW. Tycker det är kul med diskussion. Däremot tycker jag det är tråkigt med smalspårighet. Det var ju lite det den här tråden handlade om. Att inget ont får sägas om BMW men om det varit Mercedes så hade alla garvat. Jag drog paralleller till kundpsykologi och råkade nämna dig då du tillhörde de få som inte tyckte skämtet om BMW var roligt. Beklagar om du uppfattade det som kränkande. Inte min mening. |
|
|
Skitsamma :P Snygg soptunna som sagt. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Bäst att den här tråden förpassas till de mörkaste av vrår på Autopower... :-) | |
|
Tror snarare den kommer lyftas pga absurdheten... men, men, hoppas kan man ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
hehe.. undrar vem som kommer att få sista ordet:P väntar med ett stort smile:) Alpina Power! |
|
|
Skall nog hålla mig borta från att starta trådar nu kanske... SORRY till alla inblandade. Meningen var att man skulle le...att vissa tog åt sig är inget jag kan göra åt. Möjligen kan de bidra med en annan sorts humor i en annan tråd. Mvh |
|
|
fredagsnöje på hög nivå! Är beredd att hålla med bjoerck, trots att han bara är 14år... ;-) /Christofer |
|
| Razvan Terme: Det blev "A topic about nothing" som Jerry Seinfeld skulle ha sagt.:-) Inte ditt fel. | |
|
Inte ofta vi har så heta debatter bland >1000-inläggs-användare/välkända forumprofiler :) bjoerck, Läs mitt sista inlägg igen och återkom sedan med din kritik kring att jag skulle vara någon besatt BMW-tok som desperat försvarar "mitt bilmärke" på fikarasten. |
|
|
E38B12: Jag har aldrig påstått att du är någon besatt BMW-tok. Jag försökte bara förklara ett fenomen inom kundpsykologi och använde dig och Olof som exempel då ni två inte uppskattade skämtet om BMW. Det var klumpigt av mig och jag beklagar återigen att jag använde er två som exempel. Nu tycker jag vi tar varandra i våra virtuella händer och sjunger "we shall over come" istället. |
|
|
He he kul tråd så här på fredagseftermiddagen. p.s jag har beställt en sådan där cool soptunna till firman tänkte lacka den calypsoröd så blir det nog skitsnyggt. |
|
|
Olof, Kolla din mail :) |
|
Robert V |
neeeeejj ! fortsätt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...här ... jag har skrivit ut denna tråd ! suddar Autopower det då kommer jag att knappa in alla inlägg igen ! hur roligt som helst ! ....(då kanske jag blir 1000 användare åxå) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.