|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det blir ingen M5 E34 träff för mig :( Bilen är inte färdig och dessutom måste jag jobba i helgen, tragiskt. Tredje M5 E34 träffen i rad jag missar, kommer jag aldrig få köra min M5a till Karlstad??? HD91: när blir nästa M5 E34 träff? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| jag kan tyvärr inte komma heller, får se om jag har kvar bilen tills nästa träff. | |
|
Inte haft möjlighet o köpa ny bil ännu... :( "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
| Hade planer på att komma, men det har kört ihop sig med annat tyvärr. Hoppas ni får kul iaf ;-) | |
|
Det är i stort sett folk som bara inte kommer. Hoppas att ni blir några i alla fall! //Schnitzer |
|
|
Är det någon mer än jag som planerar att åka dit? Det är ju inte så roligt att stå där ensam jag har ändå ca. 15 mil dit. Är det någon som kan ponera hur många M5:or det är som kommer? Mvh. Bjarre |
|
|
HD91 kan nog svara på det! //Schnitzer |
|
|
Bjarre; Du blir inte ensam, min 540iM, M5kopia kommer, nu med orangea blinkersx6, även en M5 stötfångarförsedd 540iA Touring kommer. Mvh Stephan |
|
|
F-n vad jag hade velat dit, men 46 mil t-o-r är för blodigt... Det är det dumma med entusiastförsäkringen, körsträckan är för liten. En liten tur till Karlstad och hem så har man "förbrukat" 1/5 del av årets ranson. Surt!! Sjöberg |
|
Gemini__ |
Jag kommer! |
|
HD91 och Ni andra: Glöm inte att ta bilder så vi andra kan njuta av Era bilar /en som åker till Karlstad en vecka senare....dvs en för sent |
|
|
starre: Jag kommer inte att vara på den träffen, men troligtvis någon annan som blir i sommar. Du får komma förbi då! //Schnitzer |
|
|
Du blir inte ensam i alla fall Bjarre. Vi kommer att vara minst fyra st M5 + oanmälda =) Samt att det kommer lite V8-maskineri också och parkerar vid sidan om. Kl 18 sedan lär det vara bättre tillströmning när det är "vanlig" BMW-träff, får försöka puffa bättre för M5-träffen nästa gång (4/6). -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91: Vore bra med ett datum så jag kan vara med! :) //Schnitzer |
|
|
HD91: Det låter bra! Vi ses! Mvh. Bjarre |
|
Gemini__ |
Blev väl lycket det här. Kul att prata lite BMW med trevligt folk. Och vilket väder sen, kanon. Mvh: Thomas |
| Japp, va helt OK | |
|
BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Bra träff, en av de bättre! Tyvärr ingen av mina bilar med men det får bli nästa gång, då ska någon förhoppningsvis vara klar. När var det planerat, början av juni? Tyckte mig se lite gasande mellan en violett M5 och en viss manulell 540i, hur gick den duellen? :) Kul med M5 E39 närvarande för första gången också, även om övertaget på E34 oavsett modell var stort! Passa på att tacka Jahangeer på forumet för en mycket trevlig provkörning/medåkning, fint ljud och respons i den maskinen! |
|
|
Jag tycker också att det blev lyckat. Hände det något kul efter vi hade åkt? Mvh. Bjarre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.