|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Dags att slänga ut inbjudan till årets första M5-möte! Tid: lördagen den 16 april kl 16.00. Plats: 3 km utanför Karlstad, Värmland. Exakt parkering på området väljs efter antalet intresserade i tråden. Alla som är intresserade - hojta här i tråden direkt, anmälan är inte bindande på något sätt. Senare på kvällen blir det en träff för alla BMW-bilar inne i Karlstad. Vägbeskrivningar lämnas av mig eller Gemini_ via e-post, det kommer även upp information på hemsidan, där också tidigare träffar finns med: Länk. Väl mött! -M5 E34 Limousine register Länk | |
| Jag kommer! | |
| jag kommer med, bara bilen är besiktigad o klar då. | |
|
Jag är helt klart intresserad!! Sjöberg |
|
| Jag kommer. | |
| Kommer om ny bil är inköpt! :) | |
Jahangeer |
Jag kommer oxå!! It would be good to meet some of the board members here...oh one more thing........WORLD CUP 2006..................COME ON ENGLAND......and good luck SWEDEN. |
| Skal forsöka komma om tiden sträker til. | |
|
Jag får komma på någon senare träff under säsongen pga att jag kommer att bo i Tyskland. //Schnitzer |
|
| Planerar att komma! | |
| Jag kommer också, om det inte kör ihop sig med något annat! | |
| Vad gör man om man har en sketen 520 -88 men man är sugen på att komma och titta? Vill ju inte ställa mig mitt i och förstöra =) | |
|
Bra, det finns stort intresse! mp3bjorn_ det finns gott om ytor på det området så du får säkert plats med din 520i någonstans, jag återkommer med detaljer om var vi parkerar och hur. Säg till din kompis med den blå 89:an också om han har den kvar. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
| HD91: Då kanske man kan komma ner med 540´n då? För vad jag har förstått av allt som jag har läst på nätet så ska det ju va en M bil fast med V8án i som jag har. | |
|
Ok gott folk, då hörs vi på lördag. Jag åker med Jahangeers silver M5 3,8, får inte klart min egen bil tyvärr. Väbeskrivning till M5-träffen: E18 Karlstad väst - avfart mot Bomstad/Skutberget (motorvägen österifrån tar slut strax innan). Följ Bomstadvägen en bit in mot Vänern. Sedan finns det grusparkering på vänster sida. Parkering får vi organisera efter hur mycket svenssons som befinner sig på området, men förhoppningvis kan vi backa upp lite snyggt för oss själva. Icke M5 E34 som kommer dit får gärna ställa sig i en egen klunga, så inte temat blir förstört =) Vi som "arrangerar" ska väl försöka vara där strax innan och hitta på nåt vettigt. Väl mött! Önskas närmare beskrivningar eller info så e-posta till mig eller Gemini_. Är det någon ytterligare som är intresserad så hojta till! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Nu fungerar bilen som den skall så självklart kommer jag om det inte dyker upp något oväntat. Just nu befinner sig bilen i MrCap:s lokaler för att få den där lilla extra putsen. Vi ses! Mvh. Bjarre |
|
|
Typiskt att man missar den här träffen..... //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Vi cs på lördag. Kanonväder är beställt, det är inget ni behöver oroa er för. =) Väl mött! Mvh: Thomas |
|
jag hade gärna kommit, det var planerat, bilen klarade besiktningen igår med fina avgasvärden (efter en reel varmkörning;);)) MEN det kom en inbjudan som jag inte kan säga -nej- till, E60 M5 (Interlagosblå) provkörnings och foto-träff där en -avusblå M5touring- önskas vara närvarande...... |
|
| Kan tyvärr inte komma. M5:an är ändå inparkerad i garaget bakom kompisens ruttna pickis. Hade fått ta 3.0:an istället. | |
|
Kommer tyvärr också att missa. Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.