|
|
|
|---|---|
|
Nån mer än jag som får den gamla känslan från skoltiden i magen när det vankas bilbesiktning? Nu när jag inte har några prov eftersom jag inte studerar så är bilbesiktningen det närmaste en tenta jag kommer. Frågorna man ställer sig är. Har jag gjort tillräckligt? Kommer jag att klara det? Kan man fuska på nåt sätt? Om jag är extra trevlig mot "läraren" är det lättare att få Godkänt då? Hoppas jag slipper skriva omtenta! Detta var bara en vardagsreflektion. =) | |
|
Har aldrig så mycket fjärilar i magen som i besiktningskön. Det spelar ingen roll i om det är en ny eller gammal bil, det är alltid pirrigt. Faktiskt mer nervöst än vid tentor... /Martin Länk |
|
|
Sluta larva er vänd på det istället! och se det som en hälso koll av bilen, är det något fel så är det ju bara att åtgärda sen är ju allt frid & fröjd:) Endast döda fiskar flyter med strömmen. |
|
|
Nä, vete f-n om det finns nåt värre...Tandläkar'n möjligtvis. Fick INTE igenom min lilla röda vinterbil idag - ojämn bromsverkan bak, skiljde 47% mellan höger o vänster (!). En sån sak e ju hopplös att veta om i förväg när man bara har bilen i stan mellan huset - dagis/jobbet/affären, typ. Må det nu bara vara att byta backarna.... /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
|