|
|
|
|---|---|
|
som rubriken lyder: behöver hjälp:) har ej själv photoshop och tvivlar på att jag skulle lära mej sånt själv faktiskt men men.. skulle vilja få vissa delar av bilen att se ut som kolfiber om det ens går? någon som har lust att hjälpa mej med det? mvh johan www.fearthis.se | |
|
hejsan gå till denna sida Länk MVH//Fredde |
|
|
jäkligt schyst sida du:) problemet är bara attt ja g för det första inte har photoshop än mindre kan någon om hur man använder det tyvärr:( är därför jag behöver hjälp serru... + att nu när jag såg hur omständigt det var att göra kolfiberlook så lär ja aldrig få nån hjälp heller:/ men men.. going 2 fast.. expect nothing less.. www.fearthis.se |
|
| det är ju därför en sån dära sida finns för dom som inte kan photoshop. men du lär dig efter en stund det svåra kan vara att hitta i menyerna men följ bara instruktionerna så fixar det sig.. | |
|
jaha nej du missförstod mej nog:) jag skulle vilja hitta någon som skulle kunna hjälpa mej ATT göra om nån bild till kolfiber front om du är med.. allstå nån som photoshoppar en bild åt mej:) going 2 fast.. expect nothing less.. www.fearthis.se |
|
| ok då förstår jag = ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.