|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Tvungen att berömma ägaren till denna Länk Tycker den är riktigt läcker. Måste varit mycket jobb med att få dit E39 spoilern... |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja den är mäktigt fet, kanske lite för "ooriginal", men ändå! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
önskar min va lika snygg men man vet ju aldrig den kan ju bli nån gång |
|
| Mäktig! Nu bev man sugen på en E23 igen... | |
|
jäkligt läcker //Danne Länk Länk |
|
Nöjd E30 ägare |
Riktigt trevlig:) De kan inte vara vanligt med 19" på en E23:a.. Mina entusiastbilar: Länk |
|
Den var råbrutal,helst med vetskapen att den dessutom hade M5 3,6motorn.. Fattas möjligen någon list där bakom vänster bakhjul möjligen,var lite svårt att se...bagatell iofs. Hade gärna ägt den :) Mvh Janne. |
|
|
Jomen, både list och bakre kofångaren. Men, det kanske bara var tillfälligt pga. något pill som grejjades på bilen. Tuf är den i alla fall så det räcker! :) |
|
|
ASLÄCKER... och väldigt svart.... e39 grejorna passar ju faktiskt utmärkt tycker jag! |
|
| Såg riktigt råå ut! | |
|
Snygg osm faaen :) ______ o/______\o Oo=00=oO/ _[]_____[]__ |
|
|
Går väl emot strömmen........tycker den är ful och förstörd, att stajla en fin gammal E23 på det där viset, synd o skam. "Originalfreaket" Mats BMW CS #5847 |
|
| Såg en typ guld/brons metallic E23 på lule cruising helt i original, den var riktigt riktigt läcker med den V-formade fronten, kromlisterna etc i kombination med färgen! Håller med "t80196" att dom gör sig bäst original. | |
|
Hmmm.. efter en snabbtitt i modellguiden kom jag på att det kanske var en E24 6-serie jag såg... Kom just på att den var nog två-dörrars och såg lite tuffare ut än en vanlig E23! Är inte så insatt i äldre BMWs :/ E24 var en läcker bil i så fall! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.