|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken löd . värkar inte finnas några extractor rör att köpa i detta avlånga land förutom det som motornord säljer men dryga 6000kr Så då undrar jag om det är någon som har byggt ett eget som har fungerat bra och kanske kan hjälpa mig med tex ritning på ett extractor med rörlängder och så tackar på för hand för svar Mvh Anders ...!! E30 for ever | |
|
besvarar inte din fråga egentligen men forza.se säljer ansa extraktorrör.. tror det är billigare än motornords iaf..hör med dom.. MVH / Danne |
|
|
www.klracing.se har lösa flänsar rörkrökar har nog mekonomen |
|
|
ok ska se på vad forza har för priser..!! |
|
|
har nu ringt forza och fått pris på ett extractor =just över 8000kr ser mörkt ut nu blir nog till att göra ett eget =) fast då behöver man nog en ritning på ett befintligt fungerande rör..=/ trixa i hop ett rör på måfå är nog ingen hitt =) någon på forumet som har svetsat ett eget rör eller vet nån firma som gör sånt för en human summa ? |
|
| Länk | |
| Köp ett begagnat! | |
| köp e36 m3 grenrör och byt flänsen | |
|
Jag mailade hit för att fråga om pris. Tyvärr rätt dyrt där oxå,drygt 5700kr inkl frakt till Swe...men då är det rostfritt. Länk |
|
|
SIkko har du jort den operationen själv ? powerpak jag har ringt på dom rör som jag sett på annons antingen så är dom sålda eller så vill dom inte skicka =/ |
|
|
Anders: Jag har ett M3 rör liggande. Om du ska kapa flänsarna kan jag ta dom. _______ //Niklas |
|
|
hallo jag ska också bygga extractor grenrör till min m20 har du byggt ett än isf har du några tips att lämna ut dim på rören bilder osv mvh arvid |
|
| jag håller på att trimma min e30 och beställer trim å andra grejer för ca 8000kr nu å på samma veva frågade jag va dom hade för pris på extraktorgrenrör och då fick ja som svar att dom kunde ordna fram ett för 4500kr... | |
| e30-power: Vilka är "dom"? behöver också fixa ett extraktorgrenrör till min z4 har kollat på supersprint och det kostar ca 10.000kr plus att det inte är gatlagligt :( så what to do what to do | |
| ojj hade glömt å skrivit de:P. svarade på en längre upp. dom på motornord va de som sa till mej att dom hade för 4500kr till e30... | |
|
har ni kikap på www.koed.dk beemwee |
|
|
Dräller av billiga på ebay, svårt att säga om dom är bra givetvis. Finns som redan nämnt på www.koed.dk och även Ireland Engineering: bmw2002.com, det senare är ju fel sida pölen men dollarn är ju billig. Förmodligen samma tillverkare på allihop... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.