|
|
|
|---|---|
| Blev sugen på angeleyes till E39:an så jag beställde realcars sportrings till den på vinst och förlust. Är det någon som har sådana? Tips för monteringen mottages tacksamt. Lyser de bra? Eller något annat att tilägga? Väntar spänt på leverans... | |
|
Har endast erfarenhet av Realcars backspeglar.. Riktigt besviken; Dålig passform, dålig finish m.m Där emot gäller kanske inte detta angeleyes? |
|
| Det lär man väl snart bli varse.... | |
|
Jag köpte realcars angeleyes till en e36, de såg inge vidare ut men det var 2 år sedan när de började sälja dem, förmodligen är de bättre nu, är det lösa ringarna du beställt? /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
| Yepp, lösa ringar för 788 bagis. Är det så smart att det är en passande kontakt för elen eller får man "bonnmeka"? Förmodar det sistnämnda men hoppas på det bästa... | |
|
Jag beställde såna o monterade... det blir ett väldigt blått sken av dom! Trots att jag beställde deras superwhite. Liknade en gammal epa traktor på lite håll. Ringarnas passform var ju inget man jublade över direkt. Slutade med en reklamation för felaktig belysning. //Niclas Pärlan Länk |
|
| Hur sätter man i dem enklast då? hur fäster man dem? | |
|
Du får limma o kladda... Realcar är =Budget! Pärlan Länk |
|
| Aldrig varit med om sämre passform faktiskt (Vill inte ge dig ångest för din beställning bmwlundqvist) det vinandet som infann sig vid ca 80km/h kunde enklast härledas till tidiga Ford Fiestor... usch! | |
|
Hahaha, vi får väl se hur det blir. Har inga höga förhoppningar, men skit samma, vad kan man bergära för småpengar? Får väl måla dom röda och göra porrbelysning i garaget eller nåt... Återkommer med utlåtande efter leverans! |
|
| Rena skämtet, jag sågar dem totalt. Kriminellt dålig passform. Tejpen på baksidan duger inte ens att skratta åt. Ljuset då? Nja det är ju inte "super white" direkt. Mer blått om man säger så. Vilken skit. KÖPVARNING! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dessutom så är nog inte installationen godkänd vid bes :) ///MVH Hasso Länk |
|
bmwlundqvist Jag ringde upp dom o förklarde hur illa det var! Så jag reklamerade det hela o fick dom att stå för frakten dessutom! Riktiga ringar med bra passform köper du på www.stylabilen.se kostar dryga 2000kr men det är det värt! //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Nillen78: få se om jag orkar ta bort skiten bara... Fast de ska ju inte komma undan med att jag behåller skitprylar heller, då slutar de väl aldrig att"lura" på folk dem. Iofs får man väl skylla sig själv om man får bra grejer för småpengar, men nu har jag iaf testat... De syns kanppt idagsljus och i skymmning ger de ett väldigt blått diffust ljus i hela strålkastaren. Dessutom flimrar dom som de vore nåt j*vla stroboskop. Får väl ta ett krafttag i plånboken och försöka krama ur lite stålar till riktiga faceliftlampor. Man kan ju hålla utkik på börsen. |
|
| Förresten kom å tänka på en sak kunde man inte at och modda dom. Sätta i starka vita dioder isället för de svaga blåa som är i nu? Var köper man lämpligast sådana dioder isåfall.? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.