|
|
|
|---|---|
| Behöver lite hjälp med byte av höger backspegel. Jag får inte av dörrklädseln. Har lossat tre skruvar vid armstödet och en skruv vid handtaget och en massa plastclips. Men den sitter fortfarande fast, misstänker at där sitter något bakom Airbag märket eller någon annanstans. Någon här som kan hjälp mig med detta ?? | |
|
du ska ta bort airbag märket det sitter en skruv där... Länk |
|
| På sedanen sitter det också en skruv innanför regllget till sidospeglarna. Möjligen är det lika på coupé. | |
|
Stämmer att de sitter fast bakom airbag märket med. Här finns en kompett guide för avmontering dörrsida för coupe: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Tack för alla tips. Med lite bruk av skruvmejsel så fick jag av Airbag märket innan alla bra tips från Er. Anledningen till att jag inte vågade riktigt i början var att när jag köpte backspegeln på BMW och frågade om Airbag märket så sade dom att det inte gick att ta av och alla skruvar är synliga sedan skulle man bara dra. | |
|
ok. Bmw vet tyvärr inte alltid vad dom pratar om. Bra att det gick vägen iaf. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.