|
|
|
|---|---|
|
Yes,hade tänkt höra om det kanske är ngn här på autopower som ägt min bil innan mig,tror bilen vart (iaf delvis) vit innan nuvarande lila lack,i papprena från regbesiktningen så står det "flerfärgad" Regnumret börjar på JDF. Ngn som ägt den o vill svara på lite frågor ? Kontakta mig då gärna på mailen tobbeapbt@gmail.com eller svara här i tråden :) mvh | |
|
Gå in på vägverkets hemsida och kolla vilka som är tidigare ägare. www.vv.se BMW CS #5206 |
|
|
Det går inte o se där ? Men man kan få faxat dem 4(?) senaste ägarna,men dem känner jag |
|
|
Om du mailar mig hela bilnumret, kan jag kolla samtliga ägare, om du vill. BMW CS #5206 |
|
|
skickat :) |
|
|
Christer, har du möjlighet att titta på fler bilar? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
ch0obe: Du kan sms:a till VV (71456) så får du reda på vem som äger bilen. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Abbe! Jag gör det inte själv, men maila mig numret så skall jag höra med min kontakt. BMW CS #5206 |
|
|
Det är JAG som äger bilen,o på vägerket/polisen så får man bara reda på dem 3/4a sista ägarna o dem känner jag redan |
|
|
christer silvén: tror du att du kan kolla upp samtliga ägare på ännu en bil? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.