|
|
|
|---|---|
|
Var och kollade på en M3:a idag.Trevlig bil men..... Det var ett skrammel som uppkom under ventilkåpan vid 1100 rpm. Kan det vara vanosen det är en -98 så den har dubbla. Är det någon som har ett förslag? skrammlet varar bara mellan 1100 - 2000 rpm Tack på förhand. KÄRLEK KOSTAR! | |
|
Har den gått långt?? Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
|
den har gått ca. 6500 mil så den är inte inkörd än!!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
| Vanos och enligt bmw helt normalt så länge det inte låter för mycket !? | |
| Har det ljudet på min M3:a. Hade den inlämnad på BMW och dom sa att det va vanosen men att det bara va ett estetiskt missljud och inget att bry sej om så länge det inte började låte ännu mer. | |
|
Det är bara att hanlda Classe! Byt ut din gamla 525.... Du får säkert den till ett bra pris :)) Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
|
>mickqe Om du vill köpa den så är du välkommen! 92 000:- så är den din! skicket är perfekt!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
"Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. " Kanske det, men numera kör jag iaf hellre Opel... En kolv valde att förflytta sig från motorn ut i naturen på bimmern, haj och goodbye ;) Har haft massor av problem med BMW'n, får se kanske man vågar sig på en igen, nån gång i framtiden :) |
|
|
Måste ha varit en rejält misshandlad motor du har i din bil om en kolv lyckas flyga ur.. Har det bytts olja i den överhuvudtaget sen den va ny? :) ///Jesper |
|
|
kalle, inte så konstigt att en kolv flyger ur din bil... Tippar på att din föredetta bmw va en 85:a så konstigt är det inte... ;D |
|
|
Classe: M3 torde vara den optimala småbarnsfamiljebilen. :-) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.