|
|
|
|---|---|
|
TJENA ! ÄR INNE PÅ ATT IMPORTERA 525 I TOURING (E 39) 2003 MODELL OCH ÄR INTRESSERAD O HÖRA ERA ERFARENHETER O SYNPUNKTER PÅ DET. OM DET BÖR SATSAS PÅ ELLER OM JAG SKA KIKA EFTER NÅGOT ANNAT ? TACKSAM FÖR SVAR ! STÅHL | |
|
Börja med att stänga av Caps Lock är du snäll:) Beror helt på vad du har för krav, 525an är en "lagom" modell dvs ingen raket men ändå hyffsat snabb. Om du bör satsa på någon annan modell eller inte är helt beroende på dina egna krav. Börja med att läsa importguiden i menyn till vänster om du inte har gjort det. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Håller med Andersson_CSI fullt ut! samt CAPS LOCK KAN ANSES VARA LITE IRRITERANDE! ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Bättre 5-serie kan du nog inte få just nu, en '03 är ju näst intill "bugg-fri", barnsjukdomar, problem etc. är åtgärdade. Sen är det ju en kanonbil att köra/åka i. Effekten kontra bränsleförbrukningen är ju kanonbra, och den räcker till. Bara min åsikt !. |
|
|
Tja mugge. Tack för dina tips om bmw 540. har prov kört en och jälvar vilken skillnad det var mot min 525:a. fick även chansen att dra min husvagn efter den och det märktes inte en gång att den var efter. kom i backarna vid karlskoga där måste jag växla ner med min bmw men det behövdes inte med 540:n inte. den gick rakt upp på femmans växel som ingenting. |
|
|
malleboy: Visst är har den stora V8:an ett grymt vrid, härlig bil det där.... i ditt fall behövde du ha en bil som har bra med vrid relativt tidigt i registret... då är en 540 helt rätt.... sen skadar inte bilens kul faktor heller ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
STÅHL: vad kör du för bil idag och vad tycker du om din bils fartresurser, utr, komfort, utrymmen? vad vill du ha din "nya" bil till? vad har du för krav på den? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.