AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.348

Ny bmw 330i...Vilken färg? Vit?

Sida 4 av 4
Berra
1. Gå in på bmw.de.
2. Välj 3-serien överst.
3. Välj Der neue BMW 3er i högermenyn.

Har du gjort riktigt visas en flashsida där du kan leka med färger och fälgar.
V12 LeMans
ja , vit med 18 tums "162"-hjulen är helrätt .

Ska bli intressant att se den med Schnitzer type III- eller Alpina-hjulen .
V12 LeMans
hehe , såg nu att man kunde konfigurera e90 också på www.bmw.de .

"min" 330i gick på 38960 euro . ;-)
ko
46
kona
118d -12
Volvo V70 -10
Kan bara tillägga att vit E90 rockar!! Lite nyfiken hur ni finasierar era nybilar, förmånsbil, privatbil?
den var snygg i japanröd
V12 LeMans - Känns som du fick mer valuta för pengarna än mig, min 320d gick på 1000 euro mer än din 330i :-)
Ve
107
VecTor
320 dT -10
Förmånsbil, eget företag
V12 LeMans
bmw320i : hehe , satsade på så låg vikt som möjligt , och lite komforttrustning som möjligt .
Sportstolar och sportchassi är ett måste för mig .

Berra
Förmånsbil och delägare i företag.
Brukar säga att det är mina övertidstimmar som står ute på parkeringen...dvs man gör inte så mycket annat än arbetar så då måste man unna sig lite gott ibland.
Vitt som bilkulör är enligt många det nya silver (alt. the new black).Bilkulörtrender har visat sig ha kopplingar till den ekonomiska utvecklingen. Vanligt efter en period av ekonomisk uppgång, är att bilfärgerna tenderar att bli mer alternativa. Anledningen sägs ligga i en vilja att skapa en mer positiv omgivning, som reaktion på och emot dystrare tider. I högkonjunktur dras många bilköpare till att signalera ekonomisk utveckling och framgång, varför man väljer traditionella färger som kopplas till exklusivitet och status. Silver & svart de mest givna alternativen.

personligen tycker jag vita bilar kan vara riktigt vackra. Vad jag sett av E90:n tror jag säkert det kan vara ett riktigt bra alternativ. Bli däremot inte irriterad om det visar sig att ditt beslut blir populärt relativt snart. Vitt kommer, och med sannolikhet till grannens garage snart med.. ;)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
håller med och tror precis som "mbolo"... vitt är på väg tillbaks även i Europa! Jag jagar vit 80-talsbil med orange blinkers :-)

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ett litet bildexempel. 2.0dn har andra fälgar, style 110 på vinterdäcken men annars är likheten god. Länk Håll till godo för riktiga bilder på den korrekta vagnen senare!
Asken
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Några mer bildexempel. JAg har dock inte panoramataket elelr de hemska trälisterna på någon av bilderna, utan mer passande titan matt lister. Länk
DanneE
Asken-> Vill se bilder på din bil!
Gillar inte X3an, men din kommer nog se riktigt bra ut!

När får du hem den eller är den hemma ?

/Daniel
320dT M ´05
Mer info: Länk
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
Asken, din gamle lusekofta, upp med fler bilder och så tror jag bestämt att du är skyldig mig en lunch!

Sorry för OT :)

mvh
Anders
X3 gör sig fruktansvärt bra i alpinvitt, helt klart. Så härligt amerikanskt/tyskt, vilket man nu vill :) Kan inte komma på någon trevligare färg nu när jag sitter och tittar på bilderna.

Har svårt att förstå hur man inte kan gilla X3, trots att den givetvis är lite mer spartansk än X5. Normalt föredrar jag trä i paneler men här var det ingen bra kombination med det övriga utförandet... Ser fram emot bilder på bilen, Asken :)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Gu
53
Gustaf W
X5 4.6iS -02
330D -01
323i -86
R850R -04
Är också lite sugen på en X3a. Helst 3.0d, men tyvärr blir den nog för dyr. Nu när 2.0d kom, känns den som ett gott alternativ.
Synd bara att inte den kommer nu direkt med 163hk motorn.
Någon som läst/hört när den ska komma?

/Gustaf
Gu
53
Gustaf W
X5 4.6iS -02
330D -01
323i -86
R850R -04
Såg att tråden spårade ut lite med min fråga, men eftersom x3an diskuterats flitigt här hoppas jag det är ok...

/G
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.