|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Det är ju PORR! den vita Alpina och sedan M3:an på det , det är max vad man klarar. Tokläckert var ordet! Alpinvitt är kanonsnyggt - underförutsättning att det är välputsat. Var för övrigt inne på beställning av just en vit E60 520 eller 525 med M-paket för ett par månader sedan, en affär som tyvärr av olika anledningar fick gå i stöpet. Det hade varit läckert. Beige inredning och mörka bakre rutor var också planen. |
|
|
Wendtan: Hädelse är det när man inte saknar sin BMW:)) Erkänn du har redan sålt din 330Ci i huvudet och gör bara klart spoilerprojekten för att den skall bli mer lättsåld och du slipper få stekpannan i huvudet för att tanten får sova på soffan då du har tagit //M sidokjolarna som sängkamrat:)) Jag gissar att wendtan har byt bil innan det börjar snöa efter sommaren, nån som sätter en spänn emot?:)))) |
|
|
Asken: *LOL* Alltså du har ju redan förlorat ett av dessa vaden innan, så vad säger att du vinner detta? :) Jag inväntar utförlig beskrivning på din vita Östermalmstraktor :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
bayern münchen; Det är det inte dom jag tänker på, på dom jag menar står det Robinsons May på en av dom och M3:an är på översta planet, hittade dom på cd-skivan nu alldels nyss. Mvh Stephan |
|
|
kolla om du kan få en vit nyans med kanske nån pearleffekt eller nåt.. så du verkligen får en uppseendeväckande bil.. ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
Nu har jag besett vagnen vid återkomsten till huvudstaden. Den skarpa alpinvita nyansen gör sig perfekt med shadowlinen, tonade rutorna bak, vita handtagen, stänkisarna runtom och style 110fälgarna på vinterdäcken. Invändigt är den terracottafärgade laeudurklädsel pricken över iet:)) Asken |
|
Berra |
Hej igen! Vill bara meddela att nu är bilen beställd! Nedkomst beräknas till slutet av juni. Klarar man vänta så länge??? |
|
Nej detgör man inte :) Men du har ju inte så mycke val. Utr lista please :)) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Slutet av juni??? Jag skulle få min i juli/augusti och bställde den för tre veckor sedan... / H |
|
|
VecTor: Brukar va lite längre lev tid på en diesel. /Johan Min bil: Länk |
|
|
På vissa modeller ska väl tilläggas. /Johan Min bil: Länk |
|
Berra |
Har förbeställt den med Dynamic-paket samt Comfort-paket. Utöver detta 18" Ellipsoideker 162 samt tonade rutor bak. Eventuellt kommer även en bensinvärmare installeras...jag är så jävla trött på att skrapa rutorna varje morgon... Har inte valt läder, navigator mm utan satsade istället på en 330. Alternativet hade varit att gå ner i motorstorlek och välja en 325. |
|
Berra. Tips på Hifihgt, satt i en E90 320 idag och det lät inte sådär jätteläckert om hgt. Underbar bil annars!!! Måste nog beställa en till ny bil.....*suck* Asken |
|
|
Berra: Fegade du ur, eller blev det en vìt? |
|
Berra |
Det blev en vit...Givetvis! Högtalare mm kommer att bytas ut. Har lite kontakter så det är nog bättre att göra detta själv än att köpa något halvdant paket. |
|
Hallo På min 320d tog jag följande utr. Inte spikat än men det blir nod inga stora ändringar. Någon som har ngt tips? Obs ej intresserad av navi, läder. Dynamic & Advantage plus paket Komfortpaket Partikelfilter för dieselmotor Lättm.fälj dubbeleker 161 i komb. med Dynamic paket Utan modellbeteckning Interiörlist – Aluminium borstad Hi-Fi högtalarsystem Delbart drag Svartmetallic |
|
|
Såg e90 live idag snyggare än på bild verkar helt underbar att köra också. Nu kan väl ändå merca lägga ner tillverkningen av c-klass vem vill betala mer för mindre mh |
|
|
På bmw`s tyska hemsida kan man byta färg och fälgar på e90. Nästa år blir det nog en snik för min del, funderar på en 318. projektmannen |
|
| vill gärna ha en sån där alpina b7 :D | |
|
Kan inte hitta den sidan på bmw.de där man kan konfigurera sin nya 3-serie. Ingen som kan posta en länk? / H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.