|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Tack danielb E90:an såg ännu mer ut som en japanare med vit lack men måste hålla med om att Apinan var asläcker... |
|
| Omgad.. den där alpinan va nog den snyggaste bilen jag någonsin sett | |
|
Vit bil i varberg nu med www.bmwpower.nu nummerplåtshållare dock är det en käferbuss:)) Asken |
|
| Den där alpinan va nog bland de snyggaste bmw jag någonsin sett. | |
|
Asken: Är det inte det som kallas Hädelse? :) Jag instämmer i att en Vit Bmw är tokläcker, kika här tex: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jaha ja, så här lät det inte när jag köpte vit bil...lät mera urk å blä då ;) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Men hua va snygg Alpinan var! Såg förövrigt en 320d E90 i stan igår och den är jäkligt snygg! Bilen: Länk |
|
|
wendtan, snuskigt läckert utförande! Den passade in rätt fint i miljön också :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: Ja med 19" orginal hade den mycket väl kunnat vara min nästa bil om den fanns i europa :) Jag förstår att du gillar den då den är 100% orginal :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Ja vit vore onekligen en utmaning. Med helsvart interiör. | |
|
wendtan: Ja, det gör ju inte ont direkt! ;) Du verkar vara en aning sugen på att byta upp dig till M3 E46... har jag fel? ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Gillar den här vita E46an: Länk /Johan Min bil: Länk |
|
|
Acey: Ja tycker interiören i den ja länkar till är helläcker. Olof: De Dröjer nog ett tag till känns de som. Sen måste jag förtränga okynnestankarna om en 996:a också :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Förstår jag, 330:n lär ändå bli ganska fräsh med dina exteriöra uppgraderingar :) Man kan inte byta bil hela tiden... än :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Wendtan: Du ska väl inte backa ur groupbuyet på e46 m3??? ;o) Jo den är läcker men jag skulle föredra helsvart! |
|
|
Acey: Absolut inte. men än är inte e90 m3 lanserad eller? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Är det någon som kan länka till den Alpinvita III M3 E46 Coupe, som stod på ett parkeringshus på kvällen i USA? Jag har sparat bilderna, men jag sparade aldrig länken. Mvh Stephan |
|
|
Stephan Är det bilderna lite längre ner på Wendtans länk du menar Länk |
|
|
jag gillar inte vit hehe så enkelt är det .... men köp den du känner för men b7 an var ju asläcker :) BMW- När du älskar att köra |
|
|
wendtan: jahaja, du sticker bara mellan med en 996 innan M3an ;o) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.