|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
Berra |
Tja! Har idag en imola-röd 325Ci 2001 med M-paket mm som jag är mycket nöjd med. Funderar dock på att byta till en ny 330i E90. Frågan är dock, vilken färg? Misstänker att alla kommer köpa silver eller grafitgrå och lite måste man ju sticka ut. Funderar därför på en alpin-vit med tonade rutor och 18" Ellipsoideker 162. Är det pimpvarning på en sådan? Vad tycker ni? Misstänker för övrigt att vit inte blir så lätt att hålla ren...men bilar är ju till för att tvättas! ;-) |
|
Jag tycker tveklöst att du ska köpa en vit. Med 18 tummare och tonade rutor som du beskriver kommer den att bli tokläcker! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Nej det är inte pimpvarning, men däremot dreggelvarning, det rullar en Alpinvit 120 i Stockholm, den enda vita jag sett och otroligt läcker, det är vitt, svart och Japanrött som gör sig bäst på E87 i den ordningen, och trots att jag ibland har svårt för vita bilar, exempelvis Citroën Jumpy, fungerar nästan alla BMW modeller i vitt och jag är övertygad att E90 är en av dom det passar på, så beställ! Så jobbig tycker jag inte Vitt är att tvätta, det är bara när det är riktigt svart smuts som den stör annars inga problem, det finns även fördelar att smutsen syns, det är svårt att glömma flygrost som är bra att få bort fort till exempel, jag har ansvar för 5 vita bilar så jag tycker att jag fått lite erfarenhet av tvätta vita bilar. Mvh Stephan |
|
|
Köper du en vit 330 så kommer du vara kungen på forumet, iaf för mig! |
|
|
Helrätt tycker jag. Kanske inte jättefördelaktigt när bilen ska säljas, om man inte hittar rätt kund. Men man köper ju inte en bil för att sälja den? ;) Gillar vitt, det sticker ut och det är snyggt! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Vitt blir helrätt på en E90! Faktiskt inte så svårt att hålla ren heller, min andrabil är vit, och den är inte svår att hålla fräsch. |
|
| Stephan735i: En trafikskola här i stan (varberg) kör med vita 116 som övningsbilar :) | |
|
Helrätt! Kör på Alpinvit! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
Berra |
Hej igen! Tackar för alla svar! Då lutar det nog åt en Alpinvit 330 som kommer rulla i Varberg någon gång innan semestern! |
|
Bra! Sen när du vill sälja den, och alla säger att du kommer få så dåligt betalt för att den är vit, så maila mig, så köper jag den dyrt av dig istället. Ska ha en sån om ett par år!! :-) (obs: beställ gärna automat för min skull, och största stereon) :-D |
|
|
Vit bil !!! Helrätt på rätt bil säger jag. Min drömbil är fortfarande en vit 993:a. :) Länk |
|
|
Asken: Vore grymt kul att få se några bilder på din vita X3! |
|
|
Tjena!! Hade jag varit du så hade jag ALDRIG köpt en fabriksny vit bil, det finns så många mkt snyggare färger att välja mellan, så tror jag även du kommer ångra dig efter ett tag ...............men men de min uppfattning sen tycker jag du ska köpa det du känner för!!! Men fundera ordentligt innan du klipper till!!! MVH |
|
|
Kanske lite offtopic, men jag såg en vit x5, och det såg jäkligt coolt ut som han hade smyckat ut me tuffa fälgar. Vitt är coolt, på sommaren lär det äga! |
|
|
Håller med övriga, Alpinvitt är mycket snyggt på BMW, undantaget E34 tycker jag personligen. På E90:n kommer det att regera! Min bil: Länk |
|
|
Klart du ska ha en vit 330, riktigt snyggt! George.K: Finns två vita X5 i Helsingborg, ser riktigt bra ut. MVH / Jacob |
|
|
Vit är sååååå rätt, våga, du kommer inte ångra dig! Helt säker på att vita bilar är på G igen! /CF |
|
|
Jag är ingen stor gillare av vita bilar, men vissa bilmodeller måste jag faktiskt medge är ganska läckra i vitt. Däribland både BMW X5 och E90. Men skulle jag stå i begrepp att slå till på en ny E90 just nu så skulle jag nog välja den i min mening toksnygga Arktis-lacken (den ljusblå-grå nyansen som många pressbilar har). Gärna i kombination med det ljusgula Lemon-lädret.... :PPP Mvh. |
|
|
Chrille har du sett en vit E90 var isåfall ??? mvh |
|
|
Länk |
|
|
När vi ändå snackar vitt och bmw, hittade ju även den här godingen på sidan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.