|
|
|
|---|---|
|
Letat som en galning, men får ingen rätsida.. Loggan i M färgerna sitter ju i stolarna i coupén...men sitter det även i stolsryggarna i Limon & Caben? (M3 E36) Tack | |
|
Ingen logga! Åtminstone inte på den jag hade, M3 -96 Limo. ///Tobbe Länk |
|
| Nej, det är ingen logga på M3 limo. | |
|
Mosse: När kommer bilen? I slutet av veckan eller? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
nope ingen logga på limmo-bilarna. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Surt sa räven! det som är så snyggt.... :-( Bilen lastas imorgon, kommer troligen i helgen. |
|
|
Det är inte bara loggan som skiljer, limo:n har de vanliga sportstolarna, inte de skålade m-stolarna... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
mosse: Låter bra det, fömodar att du otåligt sitter och väntar... Dock är det väl inte världens roligaste väder att få hem bilen till. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Hej, jag har faktiskt M-logga i mina stolar i min M3 cab! Det är ju vanliga sportstolar och sen sitter ett emblem ungefär i mitten på ryggstödet... | |
|
Olof Ovenholm: Precis, jag trodde det var fel först när jag kollade på Limo, men det ska ju vara de. Lite synd! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.