|
|
|
|---|---|
|
Hittade detta på ebay: Länk Jag är tveksam till om det är snyggt, någon som har sett det på en bil? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
| Hade nog avstått... | |
|
Jag är sugen på att byta blinkers men vet inte om jag vill ha klarglas eller vanliga vitablinkers.. lutar åt vanliga vita blinkers Har en bild på en bil med klarglasblinkers Länk |
|
|
Hej Erik W. Jag har klarglas på min. Men det beror nog på vad man har för färg på bilen. Min är mörkblå och personligen tycker jag det är snyggt. Men jag tror nog inte det är snyggt på en ljus färg. Ska bara tilllägga att jag har klarglas på skärmblinkersen också. Men jag tror att det är en smaksak. Mvh Danne "Varför ha en trimmad fyra när man kan ha en rak sexa" |
|
| Tycker det är mkt snyggare med vanliga vita | |
|
nån som har tips på var man köper vanliga vita fram till e32:an? MVH Robban B |
|
|
eller Länk ___ BMW 740iA Länk |
|
|
Realcar har alla sorters blinkers till E32'an, jag köpte mina där. Avstod klarglasen eftersom det skär sig med lyktinsatserna som inte alls är klarglas. |
|
|
Men varför sån prisskillnad på blinkers? schmiedmann 303:- bildelsimporten 395:- Realcar 398:- hova 595:- mkt.se 629:- Är det nån kvalitets skillnad på dom ? ___ BMW 740iA Länk |
|
|
Hova är bara svindyrt. Jag gillar Realcar, beställde angeleyes därifrån igår kväll, och paketet gick iväg samma dag! 20:10 hade gubben på realcar vart och postat paketet, det är skön service. Paketet dök upp här idag mitt på dan. altså mindre än ett dygn tog det! |
|
|
Jag hittade 2st vita blinkers (på nåt av ovanstående ställen, minns ej vilket). Priset var 200kr. Sen tillkom fraktavgift kr 250. Samt en expeditionsavgift på 75kr. Summa 525kr för 2 st. Till saken hör att jag bara behöver EN vit blinkers eftersom jag tappat den. Så det egentliga värdet av det jag behöver är 100kr. Därför känns det lite surt att punga upp 525kr.... Så jag vägrar! :) hehe jag vara bara tvungen att skriva av mig. Har stört mig på detta sen i juli. Åker hellre runt med ett svart hål där blinkersen ska sitta..... Än har jag inte kommit på nån lösning på "problemet". mvh |
|
| Tycker det ser olika bra ut mycket beroende på vilken färg bilen har. | |
|
Beställde blinkers från schmiedmann men blev problem med en sida som inte ville visa en bekräftelse när betallningen var klar + att jag inte fick nått mail med order info. Så jag skrev ett mail dit i dag och beskrev vad som gick fel. Sen i dag vid fyra tiden ringer dom från danmark och frågar om jag kan engelska sen förklarar dom att allt är som det ska och sakerna skickas så snart som möjligt =) Måste bara hitta Osram Diadem lampor någonstans nu. ___ BMW 740iA Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.