|
|
|
|---|---|
| Undrar om det är någon som har koll på vad orginal dämpare kostar runt om till m3 e46??? | |
| Check your email! ;) | |
| Jacob_M3: Prova att skicka mejlet igen. Har inte fått något. | |
|
Mina original E46 M3 stötdämpare, fjädrar, fjäderbenslager, bakre stötdämparfäste, mm är också till salu. :-) /RS2 |
|
|
Jag frågade bara i förebyggande syfte=9. Rs2: Har nämligen läst dina tidigare inlägg att orginal dämparna slits fort med bara sänkningsfjädrar. Så därför ville jag bara veta priset när dom blir utslitna, om dom blir det. Annars kan man ju köpa ett helt ac schnitzer kit eller nåt om det är dyrt med orginal grejor. Mvh Markus |
|
|
Mackan84: Har mailat dig men det har förmodligen inte kommit fram. Har du någon MSN eller ICQ? MVH / Jacob |
|
|
Mackan84: AC Schnitzer skall ha 36k för sitt ställbara, dock inte det man fipplar med inne i kupén (om man nu släppt det), har för mig att jag inofficiellt hörde 65k för det. Nu refererar jag från ett snack med OCL Brorssons för 1.5 år sedan. |
|
|
Jag har ACS Racing Suspension (det CBM3C pratar om). Kommer eventuellt bli till salu inom kort. MVH / Jacob |
|
|
Markus, Det beror på vilka sänkningsfjädrar man använder (design, fjäder konstant, sänkning). T ex så fungerar Eibach Pro-Kit tillsammans med original Sachs stötdämparna väldigt bra medans H&R Sport snabbt gör att de går sönder. Nya original stötdämpare går ju relativt enkelt att få tag i till ett bra pris eftersom vi är ganska många som installerat andra kit. Om du bara behöver nya stötdämpare så skulle jag istället rekommendera Koni Sport som är justerbara i returdämpning och som också kan användas vid en eventuell coil-over konvertering. /RS2 |
|
|
Om jag ska köpa ett nytt kit så blir det nog från USA. Ska över om en månad så jag funderar på att skicka hem ett kit när jag är där. Vet inte vilket exakt bara? Jacob: Min msn markussa@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.