|
|
|
|---|---|
Micke992 |
Hallå alla BMW-älskare!! Köpte för inte allt för länge sedan en underbar skapelse vid namn BMW 740- 93 och upptäckte snart att det inte lyste som det ska vid automatväxellådan, alltså vid väljaren av olika program. Min första tanke var att försöka ta bort plastbiten som sitter vid väljaren men en kompis sa åt mig att kolla först med Autopower.se ifall det är nån mer som har gjort detta, och som i såfall kan komma med lite tips. Så nu undrar jag ifall det finns någon som gjort detta och kan ge mig några goda råd innan jag sätter igång och försöker pilla bort plastbiten. Micke992 |
|
undrar samma sak, svart på min åxå.. //Danne Länk Länk |
|
Micke992 |
Okej!! Har ingen lust att själv börja pilla förrens man kollat med nån som kan, inte skoj ifall plastbiten går sönder... Micke992 |
|
jag har samma problem... visste dock inte att det skulle lysa där... är ni säkra på att det ska lysa? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
hade en 735 förut, lyste där på den iaf... men som micke992 så vill jag inte bryta å så, å riskera att något går sönder.. //Danne Länk Länk |
|
Micke992 |
Om det fanns på 735:an så borde det finnas på 740:in eller 750:ian, det skulle vara konstigt annars... Micke992 |
|
Mig veterligen så ska det inte lysa. Så är det åtminstone på E34. Däremot kan man köpa en ombyggnadssats för att få belysning (USA-utrustade bilar hade detta som standard). Jag har en sådan sats i källaren, som ska monteras i samband med att jag byter inredning :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
hmm, kan ju vara sån som satt på 735an,, vet bara att det lyste... //Danne Länk Länk |
|
Micke992 |
Okej!! Då verkar det som om det inte ska lysa. Då har man mer eller mindre löst det problemet. Synd åndå tycker jag. Det skulle vara sjyst om det satt en liten glödlampa där trots allt. Då får jag försöka ta itu med problemet om varför det lyser så pass svagt om displayen på färddatorn istället :-). Micke992 |
|
Väldigt enkelt att byta faktiskt :) Läs följande: Länk Kan ni inte tyska, så be någon att översätta. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
Micke992 |
Strålande, man får tacka. Min tyska är kass så nån får översätta. Det verkar dock inte vara allt för avancerat trots allt :-). Micke992 |
Micke992 |
De kanske tar bort det som inte riktigt har med ämnet att göra tror jag. Jag skickade en bild på kärran till din mail. Ha det gott och kör försiktigt... :-). Micke992 |
|
Läs detta: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Micke992 |
Med andra ord: finns ingen belysning där som standard. Man får beställa hos BMW. Micke992 |
|
Tack Erik! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.