AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
430

Nya sjuan

Såg nya 7 serien igår.Vilken bil!!!!!
Har tyckt att den sett konstig ut på bild men i verkligheten så är den ju bara för underbar!!!!!
An
291
Antiloop
E38 728iA
Bara man slipper se den framifrån...
och bakifrån...

/Micke
och från sidan...
Skumma linjer

//Wille
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den....
Förklarar det mesta om sjuans utseende....

//Cosmos
E28 Registret # 160
BMW Kungen
Bra Cosmos, det stämmer...
Jag tycker den nya 7:an é snygg, men inte bakpartiet, ser ut som en väldigt hög Nissan Sunny eller annan japp skit.

Mvh
//Kungen

Övriga bilar:
Ford Scorpio -88 Ford Transit -97
Har haft:
BMW 518i -83 MB 230i -87 Ford Sierra -84
den är helt grym.........
netsix
Den ser ju för taskig ut. När folk börjar dra likheter med Huyndai Sonata så är det något som är fel. Kanske om en sisådär 10 år tycker den ser bra ut men nu, usch.

/netsix
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Den gör sig inte bra på bild, men i verkligheten är den rätt snygg, det är min uppfattning

CHS
Har sett den i verklighet också, fortfarande osnygg.
Men vem vet, om 10 år kanske...

//Wille
Håller med Netsix här...jag tycker mig se likheter med Chrysler 300M (blä) och Kia....usch.

Simon
MD
298
MDcruiser
545iA Touring -05
525iA Touring -02
Tror bara att det är en fråga om tillvänjning, om två år tycker vi den är snygg. Visst är den mycket läckrare i verkligheten!!
swemho
Asså nya 7;an ger mig ståfräs, har aldrig sett en fräschare bil, och kom tillbaks när ni kört den så vill jag höra er klaga
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Jag har kört den... Fortfarande missnöjd.

Jeppe
swemho
va ?!
hur kan du vara missnöjd
hade jag 955 000 kronor till övers så skulle jag inte tveka en sekund. Det är ju förmodligen världens bästa bil
netsix
Att köra skall jag inte göra några uttalanden om för det har jag inte gjort. Men jag har varit och sett på den en sisådär 4-5 ggr men har ännu inte hittat nånting snyggt med den, tyvärr.

/netsix
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Det var mest utseendet då alltså...

Jeppe
netsix
Även om en bil är underbar att köra men är ful att se på hur kul är det då att komma ut varje morgon och köra iväg i en bil som man tycker är ful, jag klarar mig utan det. Det enda som jag gillar med nya sjuan är motorerna. Jag köper hellre en bil som är snygg att se på men inte är någe vidare att köra än tvärtom. Nu har jag sådan tur att jag hittat en bil som är både snygg att se på och är underbar att köra.

/netsix
bmwnisse
Ser "slät" ut. Japsare ? Lexus ? (Från sidan sett).
Designers är kanske onyktra numera, därför en viss rund form kanske. Men man känner inte igen designen från tidigare 7-serien, som var mer kantig.
(talar av egen erfarenhet, ang. rundhet)
Det e' o' ba' vänja sig.
swemho
ja smaken är ju som baken, men jag fullkomligt älskar bilen, att köra och att titta på
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.