|
|
|
|---|---|
|
Nån som har nån bra ide om man ska bygga den själv eller om det finns att köpa nån stans? "No turbo shit, just real Power" | |
| Söööök | |
|
Vaaaaaaaaaaaaaaaad? "No turbo shit, just real Power" |
|
|
guss har. annars sök inlägg: bur AND e30. Länk MVH DALLO |
|
|
För det första så existerar det ingen E30 Coupe. Däremot en 2dr sedan. För det andra finns en sökfunktion som är mycket användbar :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
André: Guss har, du kan beställa samtidigt som mig, dock är inte det prio ett som sagt. Det är väll turbo på din 325:a medans jag snickrar ihop min egen 323:a till sommaren. - Buren kanske glider in då motorn är klar. Har du panik på att bsetälla eller? :F "blao is the name of the game!" |
|
|
JTP: Okej, vad har han för pris på den? Jo vi får ta o snabbt styra upp det med turbo på min pärla! Du får bara ta o höra med chefen om han tyker att de e ett bra byte =) Självklart tar vi buren sist, blir vitlackad mot 325:ans röda färg. "No turbo shit, just real Power" eller hur va de nu? |
|
|
Blir vitlackad emot det mattsvarta som skall pryda resten av bilen så småning om. Hej hopp nu är klockan nio på morgonen och jag kom just hem från jobbet. Fjupp, ska försöka sova en stund nu. "blao is the name of the game!" |
|
|
JTP: Låter ju super, Hur blev det imorrn var du på o fara o kolla upp flänsarna och dyligt? Ring mej senare! "No turbo shit, just real Power" eller hur va de nu? |
|
|
Jag tar skrutt beemern till skolan nu. Måste åka dit också. "blao is the name of the game!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.