|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta ut kamen til en 284, samt skicka in o portaq o plana toppen ,extraktor och chip, hur mycke får man ut då ca? nån som har nån anning? "No turbo shit, just real Power" | |
|
Är de riktigt portad topp så kanske runt 210 - 220hk kanske? bör väl ligga runt där.. Fast jag hade nog tex köpt mig ett unichip istället för ett vanligt chip.. å mappat motorn :).. tsmotor.se tar 5000 styvt för att montera å mappa, inte farligt! Mvh Uffe |
|
|
Det gå ju även att bygga om/byta ut underdelen till 2,7 liter... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
wuffee: Hur mycke ger det att dom mappar motorn o de då? Greenberg: Jo, jag har funderat på att byta ut veven, så de blir 2,7 men det är värkligen inte lätt att få tag på delar! "No turbo shit, just real Power" |
|
| 325IK vad står K:et för ?? är det en annan bokstav för Coupé eller ?? MVH Jonas | |
|
K = katalysator finns många tråder om det. mvh Eri kjakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Vad är det för vev man använder då? (för att få 2.7l?) |
|
|
Det är från dieseln om jag inte mins helt fel! "No turbo shit, just real Power" |
|
|
Vev från 324td och vevstakar från 323i om jag inte har fel. ------ BMW CS #04839 |
|
|
Aja men ja skippar det nu o bygger 325ik turbo, blir en liten T03a att börja med =) "No turbo shit, just real Power" |
|
| Fegis:) | |
|
Hehe kom på att de blev så otroligt mycke billigare =) Köper alla grejjer jag behöver för typ 3000kr o då har jag 230hk i sommar sen blir de lite mer nästa år =) "No turbo shit, just real Power" |
|
| André: Då ska du kanske ändra din signatur :D | |
|
Hehe ne jag tycker fortfarande så, hade jag haft mer pengar hade det blivit utan turbo =) "No turbo shit, just real Power" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.