|
|
|
|---|---|
|
Vad kostar det att sätta i en Turbo i en BMW M3 -94? Vad blir det för effekt och prestanda efteråt? VAr kan jag vända mig för att få mer information? Niklas Olsson, BMW M3-94 | |
| Länk | |
|
Hej Om det är så att du behöver ha hjälp och har råd att betala kanske jag kunde hjälpa dig med bygget.... //Jesper |
|
|
100-600hk. 15.000-100.000kr. Omöjlig fråga att svara på. Det beror helt på vad du är ute efter och vem du anlitar. Kan du inte skruva själv blir det dyrt. Räkna med minst 50.000kr. Effekt beror ju på laddtryck, men 350-400hk borde inte vara nåt större problem. jag kan intyga att Jesper W vet vad det handlar om! Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
|
Jesper W!! Jaha, okej..kan du me oxh bygga turbo i en M3:a? Har du själv turbo eller? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
Hej. Hur mkt stryk tar kolvar/kolvringar dvs motorn av en turbokonvertering? Finns det nån "gräns" på hur mkt en max bör ha gått? Jepser_W ... hur mkt tror du att det skulle kosta att anliga dig för en ombyggnad? Bor inte så långt ifrån dig... =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.