AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.251

Import från munchen

stig A
Hej!
Är ny på detta forum, men har suttit här och läst många kloka och lärorika ord under ganska lång tid.
Har hittat en e39 touring hos en firma i munchen som heter
WG HANDELS GMBH. Min fråga är om det finns någon som handlat där och har erfarenhet att därifrån?
Eller kanske har tips om något annat seriöst ställe?
mvh
I München finns ju annars BMWs egen mega Niederlasung med mängder av BMW, visst inte billigast men utbudet ....Länk

Lycka till!!

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
stig A
Helt rätt. Har försökt hitta inlägg om just den firman, utan resultat. Var intresserad tack vare att jag tycker priserna är lite lägre utanför Niederlassung. Men det är kanske bättre att visheten bedrar snålheten..
Jag fortsätter att jobba efter något i munchen. Man vill ju vara hyfsat påläst när man ger sig ner. Söker endast en väldukumenterad bil, allt annat ej av intresse
TACK FÖR SVAR!
ta
144
tamtech
750i -00
hallå...
jag köppte min bil på Länk
strax utanför munchen, dom hade i regel väldigt fina bilar.

kan varmt rekomenderas, dom köper in en hel del bilar från BMW munchen...

//T
stig A
Tack för tipset!
Har en 525 touring-01 för strax över 100 tusen som ser intressant ut. Ingen lyx-utrustning precis, men säkert en gedigen bil.
Fungerade det bra där nere?
Typ hjälpte dom till och fixa plåtar och papper på ett positivt sätt?
ta
144
tamtech
750i -00
Jepp,,, jag köpte bilen nästan osedd pga, oseriös handlare i hamburg, hyrde en smart o åkte 61 mil söderut till denna handlare. extremt trevliga grabbar, allt var klart när jag kom. o bilen var exact som dom hade beskrivit den.
det synns på deras bilbestånd att dom gillar bilar, detta märktes även på dom personligen... sånt ger alltid bra intryck.

kolla tex. e23.an -86 735.. lite speciell.... ven fan har en sån inne i en bilhall om man inte är lite biltokig...hehe..

men dom varnade mig från FURT-hållet där fanns tydligen en hel del oseriösa småhandlare som gillade att fiffla med mätarna som han beskrev det...

//T
Au
12
Autopilot
523im Touring -99
Hej!

I December var jag nere i Bayern och importerade en E39 touring -99. fick tag på en mycket fin bil till ett acceptabelt pris. Jag tog flyget till Munchen. därefter tåget cirka tio mil norrut. Enligt mina erfarenheter är det en aning förmånligare priser i runt själva stadskärnan, munchen. har tips på en bra firma on någon är intreserad.

stig A
Ja tack!
Är väldigt tacksam på tips på handlare med seriös inrikning runt munchenområdet och dess utkanter.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.