|
|
|
|---|---|
|
Sitter här i slutsteg/bas funderingar... Vilket är det bästa märket av dom här, tänkte köpa ett steg och 2st 10" eller 12" basar och bygga låda själv. Maxpriset är 6.000 Phoenix gold (säljes av n-core) Blitz (säljes av billjud.nu) Lanzar (säljes av billjud.nu) Steg & bas ska förståss vara av samma märke :) och passa in i hjlhuset på e36an" | |
|
1. Har du sett över vad DLS har att erbjuda? 2. Varför ska grejorna vara av samma märke? 3. Borde du inte ha ett hjul i hjulhuset..? |
|
|
Här är mina tips. Bas "DLS UR10 eller UR12" 2500-3500kr Slutsteg "DLS CAD1000 Slutsteg Classic Monoblock" 3870kr Kondensor "DLS CAP100 Kondensator" 895:- Problemet blir att få in all bas i bilen dock. MVH |
|
Robsarve |
Nu är jag ju knappast opartisk, men de andra två märkerna du nämner har inget att hämta mot Phoenix Gold. Kolla gärna senaste numret av HiFi och musik (1/05) där du hittar ett test av slutsteg från Alpine, DLS, Genesis, JL Audio, Phoenix Gold, Pioneer, Rockford Fosgate & Velocity (Blaupunkt) Har du några frågor om n-core´s produkter och vad som kan passa dig och din bil så är det bara att maila mig! tycker Erik |
| Okay robsarve... mailar dig! | |
|
Nä varför ska man ha ett hjul där? jag litar på att däcken håller :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.