|
|
|
|---|---|
|
om det är någon som har vita mätartavlor så får ni gärna skicka det till mig. bilbo_9@spray.se starting to love bmw | |
| kolla länken i andra tråden .. där har du gratis nerladdning på tavlorna.. | |
|
Länk 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
|
hur får ni dom exakt storlek till bilen? förstorar och förminskar ni bara elle hur gör ni tackar för svar.... starting to love bmw |
|
|
ingen som vet........ starting to love bmw |
|
|
har alla mått i datorn på jobbet , tillsammans med mer tavlor kan maila över det till dig annars får du mäta av dina tavlor och ta ner dom i länken till samma mått / e |
|
|
ja tack det vore jättebra. väntar på ditt mail. tack så mycket. starting to love bmw |
|
|
streetperformance!!!! Kan inte du skicka mått och tavlor till min mail me??? tvingchrille@hotmail.com |
|
|
streetperformance: har du till 520 e28??? markus_bergfeldt@hotmail.com Fubar Racing |
|
|
skulle vara snällt om du kunde maila mig vita mätartavlor till min mail oxå med måtten. Guesswhoo_3@hotmail.com JOns |
|
|
till e30 då. JOns |
|
|
har fått lite många förfrågningar .. sitter o knåpar ihop en sida där jag lägger upp alla siter som ni kan ladda ner mätar tavlor och lägger in alla spec .. ge mig ett par dagar ok .. här finns ju lite sålänge Länk |
|
|
www.dnstrading.se Här hittar ni riktiga grejer!!! Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? |
|
| säg till när din sida kommer upp bara..tack på förhand | |
|
www.dnstrading.se den ska fungera!! Provade nyss! Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? |
|
|
Hur gick de med hemsidan, är också sugen på vita mätartavlor MvH Björn |
|
|
streetperformance : Om du har tid / lust o skicka vita mätartavlor till mig också inkl måtten! *tackar och bugar* B m w R u l e s |
|
|
Satte upp mina idag, som jag hade printat ut ifrån Länk . slog på några milimeter, efter ha printat ut i Photoshop, men när polaren skulle göra det, var dom för små, antagligen för han inte körde i photoshop, så vi tog orginalmätarna, och så markerade vi runt om, och sen klippte vi ut det. tog självklart bort makeringarna runt mätarna, och det blev faktiskt inte så tokigt det iheller, billigt och bra! :) B m w R u l e s |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.